/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
hvordan samles forgafflen
Fra : migBECOOL
Vist : 688 gange
400 point
Dato : 02-08-07 19:26

heeey Kandu .. har købt sådan et set her
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1138813448&n=1712451368&pn=1712452480

Men det passer ikke på min forgaffel ... tror min er en ældre model forgaffel...

HJÆLP

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-08-07 20:09

Det passer SIKKERT fint, men det gamle skal UD +
det NYE IND, PLEJER AT bruge et stykker HÅRDT
træ til at BANKE UD og IND.

Du skal ikke regne med at du kan fjerne / indsætte det med FINGRENE.
Det er sikkert rendt over et par BUMP´s oog de SIDDER FAST

Ellers er det VEL bare returnere det.

Accepteret svar
Fra : NoShyGuy

Modtaget 400 point
Dato : 02-08-07 20:37

De lejer er sikkert til den nye Zip og din er sikkert den gamle.
Meget irriterende at Thansen ikke deler Zippen op i Ny Zip og Gammel Zip.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 02-08-07 20:54

Citat
De lejer er sikkert til den nye Zip og din er sikkert den gamle.
Meget irriterende at Thansen ikke deler Zippen op i Ny Zip og Gammel Zip.

ZIP/ 7-ZIP hopper her,

Men H nyborg...

Kommentar
Fra : migBECOOL

Dato : 02-08-07 23:26

jeg har den gamle ... og jaHH har fjernet det gamle ... men det er er for småt i forhold det det det der skal sidde i .. :S:S

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-08-07 01:09

Men så passer måske sættet fra Puch eller yamaha, prøv at tage det gl. med til thansen, du skal jo ind med det nye alligevel, eller til en knallertmekaniker.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Ernst_himself

Dato : 20-09-07 13:32

Køb nogle der passer ved en scooter-forhandler, det dur :P

Godkendelse af svar
Fra : migBECOOL

Dato : 14-10-07 16:48

Tak for svaret NoShyGuy.