/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
baconmaskinen
Fra : maafrandsen
Vist : 2311 gange
50 point
Dato : 01-08-07 22:41

den lyder godt nok sjov, der er noget vi er gået glip af..... men er der nogle der ved hva de der bobler er lavet af......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-08-07 22:50
Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 01-08-07 23:26

Fedt af flæsk og kylling maskinen kan fås for ca. 125 dk. i udlandet. http://www.surreypetsupplies.co.uk/acatalog/Dog_Toys.html

hvor loppetjansen gerne vil have et beløb over 400 kr. incl porto. lidt dyrt
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : nanahund

Dato : 02-08-07 08:38

utroligt så usundt at ens hund kan komme til at leve, og hvor er det en synd for de hunde som ikke aner hvordan et ganske almindeligt ben fra slagteren er.

Hilsen Karen.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 02-08-07 13:06

Ej altså... Sådan en boblemaskine laver vel ikke andet end man kan lave med sin mund: Den puster... Man skal jo købe boblevæsken ekstra ved siden af.
Og boblevæsken er sandsynligvis sæbevand tilsat en "parfume" af baconlugt...

Hvis man køber boblevæsken og laver boblerne på gammeldaws facon, så opnår man en dobbelt gevinst: Dels er det selvfølgelig underholdning for hunden, --men samtidig bliver man nærmest ophøjet til gudestatus i hundens øjne fordi man kan lave noget SÅ fantastisk og sjovt.

Jeg tror altså hverken hunden bliver fed eller usund af sæbebobler..

Kommentar
Fra : maafrandsen

Dato : 02-08-07 13:30

ville faktisk bare høre om det var sæbe hvor man så tilsætter en smag..... lyder lidt spøjst..... men der er jo mange meninger om hvordan en hund skal aktiveres.....!

Kommentar
Fra : snusi

Dato : 02-08-07 20:09

Bacon maskinen (bubbel buddy) var med i sidste udsendelse af "Er det hunden eller mig" og jeg tror ikke på at Viktoria ville bruge noget til hunde som er usundt for dem (sæbe)

Selvfølgelig skal maskinen ikke bare stilles foran hunden og ejeren se tv, den skal bruges som alt andet legetøj til hunde. Jeg har selv bestilt en og jeg forestiller mig at jeg vil bruge den en gang om ugen, eller hver 14 dag, ligesom alt det andet legetøj jeg har til mine hunde

Og ja vi kan jo ikke allesammen være enige om alt, det ville da også være kedeligt

snusi

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 02-08-07 22:03

Den koster 99 i BR.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 03-08-07 14:48

Og hvis man køber en bøtte med sæbebobler i BR til 10-20 kr, så følger der en ring på en stang med, som man kan puste bobler med... Og så sparer man batterierne. ---Og bliver ophøjet til Gud i hundens øjne...

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 03-08-07 14:57

Ja til de fingernemme kan anvendes piberenser og refeil af den pågældende væske
så er det knap så dyrt.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 11-08-07 22:44

Lige p.t. er der en bunke maskiner med udstyr til salg på hundegalleriet, det viser sig at folks hunde ikke gider lege med.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 11-08-07 22:49

Det er da godt mit guld ligger godt der hvor det ligger,
derfor kom jeg også med foreslaget til de fingernemme.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : nonnie

Dato : 05-09-07 19:37

jeg synes at den er genial, fx hvis man har børn og to aktive labrador som elsker sjov, men du har ik lige mulighed for at kaste en bold fordi du sider med et barn i favnen, så er det da smart at du lige kan sætte bobblemasinen til og du og barnet/børnene kan ha det sjovt med at se hvor stor en glæde hundene har.

ps. man kan købe maskinen incl. to flasker på www.traininglines.co.uk for knap 400kr. lidt billigere en loppetjansen til 1200kr

mvh. nonnie

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 05-09-07 19:44

det er stadig for dyrt, mit foreslag er meget billigere. læs indlæg lidt højere oppe.
Mvh Bevi54

Kommentar
Fra : nonnie

Dato : 05-09-07 20:11

du har ret det er stadig dyrt for et stykke hundelegetøj, men jeg vil gerne spare de penge sammen og købe maskinen til mine hunde.
men den billige løsning er også smart

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 05-09-07 21:25

Det er jo bare sæbebobler....