/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
God webshop i udlandet
Fra : MissXX
Vist : 915 gange
100 point
Dato : 31-07-07 14:03

Hej alle

Jeg er ved at bestille fødselsdagsgave til min kæreste her på nettet og han skal have en Simms 4-piece roller, en rejsetaske til fiskerejser.

Jeg har umiddelbart fundet ud af, at den ikke kan købes i Danmark, derfor har jeg tænkt mig at bestille den i udlandet. Til det mangler jeg en pålidelig, billig og hurtig webshop som har tasken. Kan nogen hjælpe mig? Gerne en shop, hvorfra man har gode erfaringer.

Med venlig hilsen MissXX

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 14:25
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 14:27
Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 14:29
Kommentar
Fra : MissXX

Dato : 13-08-07 08:42

Tak for hjælpen indtil videre.

Jeg har nu forsøgt at bestille tasken Simms 4-piece Roller 2 forskellige steder i USA. Den er desværre udsolgt begge steder. Og nu har jeg ikke meget tid tilbage.

Derfor må jeg forsøge at finde den i Danmark. Ved nogen hvor?

Venlig hilsen MissXX

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-08-07 09:44

Citat
Jeg har umiddelbart fundet ud af, at den ikke kan købes i Danmark

Det har du jo selv givet svar på....

Der er jo heller ikke fundet nogen her....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 13-08-07 09:46

http://shop.go-fishing.dk/group.asp?group=195&sub=0

Det er vist det nærmeste du kommer omtalte produkt....

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 28-08-07 14:46

Prøv det i Holland.. der er det billigere og der har de helt sikkert

Butikken hedder Nipr hengelsport

Kommentar
Fra : edith1968

Dato : 28-08-07 14:46

undskyld, Nipro Hengelsport

Godkendelse af svar
Fra : MissXX

Dato : 10-09-07 20:38

Tak for svaret refi. Jeg endte med at finde en taske i Danmark (til overpris) da den var i restordre de 2 steder jeg forsøgte at bestille den i USA....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 10-09-07 20:48

Selv tak......