/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Pink/lyseblåt/Lyserødt jakkesæ
Fra : taras
Vist : 491 gange
50 point
Dato : 31-07-07 13:23

Jeg skal til min brors bryllyp, og vil gerne finde et jakkesæt i enten pink/lyserødt/lyseblåt.
Det skal være billigt, da jeg nok ikke kommer til at bruge det alt for meget.
Evt. gerne stramt i 100% polyester

Nogen der ved hvor man kan finde sådan et (gerne i københavn eller omegn) ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 13:32

Det kan enhver herreekvipering da hjælpe dig med....

Kommentar
Fra : pve

Dato : 31-07-07 13:46

Citat
Det kan enhver herreekvipering da hjælpe dig med....
- tror ikke der er så mange stedder med ovennævnte farver

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-07-07 13:52

Med de farver stjæler man da opmærksomheden,
er det meningen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 13:55

Citat
tror ikke der er så mange stedder med ovennævnte farver

Sikkert rigtigt - men de har kontakterne til HVOR det kan skaffes

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 13:55

Det er nok ikke noget der laves som "stangvare"

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-07-07 13:56

Butikker som fører tøj til artister og cirkusklovne
er en mulighed. Husk den røde næse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 14:10

Og vist kan de da købes....

Jeg har da et i lyseblåt - ganske vist 5 år gammelt og købt i Tyskland.....

Kommentar
Fra : taras

Dato : 31-07-07 15:06

Fornæmmer jeg en hvis skepsis???

Jegønsker ikke at stjæl nogen opmærksomhed, men jeg og mine andre brødre, at aftalt at findes nogle ens sæt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 15:40

Citat
Fornæmmer jeg en hvis skepsis???

Næh - hvorfor tror du det....

Som sagt - det er ikke stangvare.....

Så du bliver nødt til at henvende dig i en af de større butikker.....

Mit blev dengang købt i otto eller quelle (husker jeg ikke)

Så de findes da......

Kommentar
Fra : taras

Dato : 31-07-07 16:47

Så bliver det ikke meget bedre... lol
http://www.pimpcostumes.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 16:54
Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 31-07-07 18:18

Hvis I er flere (du og dine brødre), som skal have det samme tøj på, så er Blå Avis, e-Bay og lign. jo udelukket...

Hvornår er brylluppet - d.v.s. hvor meget har du/I til at finde tøjet? Og hvad er max-pris?

Kommentar
Fra : taras

Dato : 01-08-07 09:44

Bryllup d. 18. august
Budget er en sjov størrelse, for jeg er altid villig til at forhøje indsatsen, hvis jeg kan li' hvad jeg ser.
Udgangspunktet er vel omkring 13-1500 pr. person for suit'et

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 01-08-07 09:49
Kommentar
Fra : taras

Dato : 01-08-07 09:53

Tjo men man havner hurtigt med at betale 1000,- for en enkelt aften... så vil jeg hellere bruge et par hundere mere, og hænge det i skabet bagefter.
(Hvem ved.. måske kan det finde en tur i byen en anden aften)

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 01-08-07 10:22

Så er der jo systuer og skræddere...

Ring og spørg om prisen - og de kan nå det. Den på Sallingvej lyder "østerlandsk" - måske afspjeler det sig også i prisen?

http://www.degulesider.dk/vbw/super/resultat.do?hitsPerPageSitemap=10&hitsPerPage=10&compTrade=systue&compRegionID=r13&&wntdPageNo=1