/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Billige labels til adresser???
Fra : ivanovic1
Vist : 665 gange
30 point
Dato : 27-07-07 12:51

Hej Alle,

Hvor kan jeg købe billige A4 papir med 4 labels og 2 labels på. De skal være billige da jeg kommer til at bruge en del. De skal bruges til adresser.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 12:54

Det var da nogle adressemærkater der vil noget (A5)

Enhver boghandel er leveringsdygtig.....

Avery laver labels der (næsten) er standard i alle komputerprogrammer.....

Kommentar
Fra : ivanovic1

Dato : 27-07-07 12:57

Hej,

I boghandlere er de dyre :)

Ja det er nogle store labels, men de skal også på større papkasser :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 13:01

Så må du i kontorforsyninger (du er vel momsregistreret hvis du skal sende så mange store papkasser).....

Og så dyre er de altså heller ikke - du skal vel ikke bruge millioner.....

Ca. 1 kr. pr A4 ark (incl. moms)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-07-07 13:05
Accepteret svar
Fra : Ammitz

Modtaget 30 point
Dato : 27-07-07 14:27

Spørg nærmeste trykkeri, - om de vil tage etiketter med til dig næste gang de alligevel bestiller hjem, - det vil sikkert blive billigere end boghandleren.
Ammitz

Kommentar
Fra : hyldeborg

Dato : 27-07-07 22:47

Mit bedste bud er kontorforsyninger. Boghandleren er i hvert fald for dyr.

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 05-08-07 16:24

Tak for svaret Ammitz.