/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
laptop kr 840 -sandt/bluff ???
Fra : miritdk
Vist : 1231 gange
30 point
Dato : 25-07-07 10:37

http://www.medisoncelebrity.com/

nogen der kan regne den her ud - er det bluff eller er det sandt ????

har surfet lidt omkring den og der er delte meninger om hvorvidt det er rigtigt eller ej - men hvis det nu er sandt så er der vist mange der meget hurtigt får bestilt

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-07-07 10:51

Ja - og de leverer nok en Jaguar i tilgift hvis du bestiller 2 stk.

Ps. Jeg har ellers opfattelsen af, at du formidler sikkerhed.........................

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 10:57

Citat
Yes it is, and it comes with 1 year warranty. If something else should happen we will make sure to help you with support.

1 år ? ? ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 11:19

Skynd dig at bestille en, når du har fået renset din gamle pc, trænger du sikkert til en ny billig laptop, vi følger med

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 11:22

Med linux og svensk support, selskabet i england
prisen i dollar.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-07-07 11:27

sikke et spørgsmål til denne vidensbank hvor naivt kan man spørge

//bentjuul

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 11:29

Teil er kommet til at klikke på et forkert flag, jeg skal betale 840,06 danske kroner

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 11:30

Der står ikke noget om batteri eller håndsving.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 11:32

Solceller

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-07-07 11:34

Det er måske denne der tages fejl af/bluffes omkring.
http://www.pcworld.dk/art/7564?a=search&i=0

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 11:36

kombineret med en lille regnvandsturbine,
så er vi dækket ind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 11:37

Citat
Taxes, fees, shipping and handling and any applicable restocking charges are extra, and vary.

Hvordan beregner man dette?

Skat, gebyrer, fragt og forsendelsesomkostninger, samt opbevarings/lager udgifter.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 11:39

Citat
Hvordan beregner man dette?

Der ligger hunden begravet.
Slutsum kan sagtens blive meget høj.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 11:44

Kan man ikke vælge at afhente, det kan man andre steder

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 25-07-07 11:49
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 11:53

Skat (told/moms) og fragt lader sig beregne og når man i omegnen af 1.500 kr.

Så et par små administrations gebyrer på ialt 3.000 kr., samt lidt lageromkostninger omkring de 1000 kr., så når vi en realistisk pris i omegnen af 6.000 kr.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 13:14

Hvor mon den kan hentes eller sendes fra.
Brasilien, USA, England eller Sverige.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 25-07-07 14:09

Hej

Fandt lige dette link som måske kan give nogle nærmere svar på spørgsmålet!

http://gear.comon.dk/index.php/news/show/id=13909

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 14:15

ppk
det leder os til Medisons hjemmeside, hvor det hele begyndte.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 14:26

Er der virkelig ingen som har bestil en endnu

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-07-07 14:31

hvorfor egentlig så udbredt mistro ?

btw kan man ikke ligefrem hente den men bestille den online hvis i gider læse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 14:44

Jow vi har da læst miritdk, men har du fået bestil en ? Jeg er gået i stå, kan ikke lige hitte hvad
Citat
Phone Extension
er for en oplysning

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 14:45

kandu´s testpatrulje kunne jo købe.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 14:46

Citat
hvorfor egentlig så udbredt mistro ?

Citat
nogen der kan regne den her ud - er det bluff eller er det sandt ????

hvem er mistroisk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 14:47

Og prisen er steget til 645dkr. det får man for at være for langsom

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-07 14:49

Der skulle stå 845dkr. please giv mig et nyt tastatur, kan jeg ikke få et for komme med test bedømmelser af laptoppen

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 25-07-07 16:24

Jeg kan henvise til www.newz.dk nyhed om den:

http://newz.dk/forum/item/71775/#

Det er et meget respekteret nyhedssite iblandt "nørder"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 16:46

Ja, jeg holder skam også http://news.dk/

..men 'deres' link henviser stadig til: http://www.medisoncelebrity.com/

..og newz.dk er nyhedsformidlere (..og kommer med et nyt opdateret 'design' til august )

...newz.dk er ikke en 'testbed'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 16:47

Ps. Jeg har set mange 'nyheder' på newz.dk ...som er bleven dementeret nogen dage senere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-07-07 17:37

Herregud 1000.- kr.....

Køb den og giv den til frelsens hær hvis den ikke virker.....

Der er jo GRATIS linux og GRATIS openoffice (nå ja, det er de jo i forvejen)

Hva faen 40 Gb harddisk kan vel altid bruges

Om ikke andet så som gave til naboen.....

Du kan dårligt gå ud og spise en engelsk bøf for de penge.....

I Tyskland florerer den slags i en uendelighed - der er ingen grænser for hvad du for foræret blot for at tilmelde dig et eller andet..... - alt fra komputere til scootere, tvskærme og telefoner.....

Helt GRATIS

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 17:43

www.kandu.dk hjem i dagligstuen HELT gratis

Alt der kræves er en computer og en internetforbindelse ...lidt strøm ..og selvfølgelig:

En dagligstue

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-07-07 18:36

Jeg var lige ved at bestille sådan en fyr.................men øvrigheden påpegede at jeg har 4 bærbare og den store stationære.
Men jeg kunne da godt tænke mig den der til 100 dollars - alene for farvens skyld.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 25-07-07 18:48

Øvrigheden skal da bare fortælles at du er
overtestfører i europa.
Din pligt kan ikke diskuteres.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 25-07-07 19:14

Den går desværre ikke Teil - den er allerede brugt ved kagespisning hos naboer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 19:56

Hvad med om du fortæller, at 'overskudet' går til sultne svenskere e.c?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-07-07 19:57

..i england?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 25-07-07 23:48
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-07 00:51

Rettelse: ..i Brasilien!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-07-07 13:55
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 14:02

så den da den lige var lagt ud teil - den er også sådan både og - o g hverken eller

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-07-07 14:08

Problemet er jo at 40 Gb dårligt kan rumme sikkerhedsprogrammerne.....

Der er ikke plads til billedet af "moster Oda"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 14:13

prøv at følge med på www.sweclockers.com forum

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-07-07 14:17

http://www.infocare.se/fullstory.aspx?m=63&amid=217 kig lige på skærmen i reklamen foroven - der står JOKER

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-07 13:05
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-07-07 14:54

har set den o.v.n - men følger med på diverse fora - nyheder er ikke altid sande - selvom det ligner en gang svindel kan det jo være - hvem ved

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-07 16:15

Sådan ser han ud: http://www.jnytt.se/Read__9645.aspx

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-07 16:22

Citat
Att det har förekommit falska samarbetspartners på webbsidan menar han är en följd av att sidan varit dåligt uppdaterad.

..og jeg som 'troede' det var et helt 'frisk' initiavtiv'

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-07 16:25

Hvordan i hede hule h........ kan en nyoprettet side være:'

Citat
..dåligt uppdaterad

???

</TVIVLERBANDEN>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-07-07 16:31

Hvorfor skulle man egentlig ikke kunne sælge notebooks for 1000.- kr.....

Ab fabrik uden fortjeneste koster det da garanteret ikke mere at fremstille en der inden den når til Bilka koster 6000.-

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 17:12

Vi kan få tilsendt et gratis styresystem.
Og købe en labtop for under 1000 kr.
Nu mangler der bare en lækker sag til at instruere i herlighederne.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-07 17:36

Technical Staff ...finder du hér e.c. ->

http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/experts.jpg

Fin support...sku' jeg hilse at sige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-07-07 17:46

Citat
Vi kan få tilsendt et gratis styresystem.
Og købe en labtop for under 1000 kr.
Nu mangler der bare en lækker sag til at instruere i herlighederne
her er lidt at vælge imellem, til at illustrere det gatis styresystem: http://www.altavista.com/image/results?itag=ody&q=linux+girl&mik=photo&mik=graphic&mip=all&mis=all&miwxh=all

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 19:49

Jo tak Molokyle - men de ridser mine Fats Domino CD'er

Ja OVN, det kalder jeg "Linux - friheden til at vælge" ( hvis man tør)

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 31-07-07 20:57

Der har nu været en sød dame for at hjælpe mig med skærmopsætning.
http://peecee.dk/?id=60428

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-07-07 21:41

Næeh... men her er lidt musik:

http://youtube.com/watch?v=kacol6v7GTY

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-08-07 14:17

http://ing.dk/artikel/80165

det bliver da mere og mere spændende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-08-07 17:18

Platugler er da set før.....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 20:05
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 22:12
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 22:14
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-08-07 23:37

Hvad er det du vil fortælle med dine link molo jeg forstår ikke det sprog i skriver og taler derovre østpå

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-08-07 23:51

o.v.n. -> Har ni inte set Pippi Långstrump?

</MOLOKYLAN>

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-08-07 00:01

I mine meget unge dage og i sort/hvid, men var der ikke tekst på

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 08-08-07 12:45

Citat
Phone Extension
er udenlandsk og betyder 'lokalnummer'

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-07 15:07

Har lige her til formiddag fået en NY HP notebook for "kun" 800.- kr......

Så det kan lade sig gøre.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-07 17:10

brugt og gammelt refi du snyyyyyyyyyder

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-08-07 17:56

SPRITNY

Aldrig pakket ud......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-08-07 18:45

jamen så tillykke med den

btw - så er leveringstiden nu nedsat på den laptop til mellem 2 - 4 uger - mon vi kan få den fra dag til dag snart ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-07 12:41

Citat
Valdi Ivancic, der hævder at han kan sælge bærbare pc'er til 840 kroner, fortsætter med at forbavse it-verdenen. Nu vil han være turistchef i sin hjemby.
Af Kasper Villum Jensen, onsdag 15. august 2007, 10:53
Efter massiv mediedækning har direktøren for det svenske firma Medison valgt at lukke døren for journalister. Men der kommer stadig historier frem fra det mystiske foretagende.

Nu er det kommet frem, at direktør Valdi Ivancic forsøger at blive turistchef i sin hjemstavn i Karlskrona. Det er avisen Blekinge Läns Tidning, der har set Ivancic' ansøgning.

Medison har fået meget opmærksomhed på det seneste. Især fordi firmaet vil sælge bærbare computere til cirka 840 danske kroner. De billige pc'er skal blandt andet finansieres af reklamekroner fra firmaetshjemmeside. Direktøren har selv bidraget til mystikken ved at offentliggøre sine ambitioner om at blive svensk statsminister.

Om den nye jobansøgning er et tegn på, at Ivancic ikke selv tror på fremtidsperspektiverne i Medison, er svært at sige, da han i øjeblikket ikke svarer på spørgsmål fra pressen.

Pc'erne skulle ifølge de første, fantastiske løfter have været til salg fra i går af. I en kortfattet besked på et Yahoo-forum lod Valdi Ivancic meddele, at leverancerne er blevet forsinket til 31. august.

Kilde: Idg.se

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-08-07 13:17

Jeg så godt artiklen miritdk, har du fået din lille Medison for du har da bestilt en ikke ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 15-08-07 13:23

nænænænæ - vel har jeg da ej (bangebuks)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-08-07 10:42

http://comon.dk/index.php/news/show/id=32406

Ifølge Medison er de første bærbare computere afsendt fra fabrikken. Men der er stadig mystik omkring lavpriscomputeren.

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 29-08-07 10:52

kig lige her,det ser ud til at der er nogen der får en tilsendt http://hwt.dk/forumthread.aspx?ThreadID=226788

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-07 11:21

Ahrrrrr

Vedkommende sender en kopi af en mail fra en fabrik ingen aner hvor ligger....

Der er oven i købet et trackingnummer, men intet om HVOR den befinder sig - selv flere dage efter.....

Venter vedkommende længe nok kommer den sikkert - om ikke andet så når alle andre bærbare er nede i samme pris (de er godt på vej - de billigste)

Det er som i det tidligere DDR - køb når du bliverfødt, så modtager du engang i løbet af livet.....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 13:21

Find o.v.n>
http://manse9933.dk/un_sider/aviser/aviser.htm

Fjerner det igen om en halv time.

Manse lege barn 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 13:22

scroll op og ned

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-07 13:33

Citat
Fjerner det igen om en halv time.

Hvorfor dog det ????

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 13:35

prøv igen refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-07 13:40

Er fundet.....

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 13:42

nu er der trængsel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-08-07 13:50

Vinder vi så en million

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 13:52

jep,gåture til skagen,husk at medbringe madpakke.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 13:57

nå nu er det ikke sjovt længere,så jeg vil drikke mig en kop mokka'de pjask og så fjerne alle de nørder fra siden,de
slider den ned med alt den fisen rundt

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 14:17

Nu er i sku blevet smidt ud af min kiosk

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 29-08-07 14:32

Nu kan man klikke på top banneret vis man vil se flyvende nørder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-08-07 16:59

Citat
Vinder vi så en million

Citat
jep,gåture til skagen,husk at medbringe madpakke

Citat
de slider den ned med alt den fisen rundt

så er manse gået i motionsbranchen .... og brokker sig ved den søde grød også over det

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-08-07 06:12

en eller anden indgangs vinkel til livet skal man vel have

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-08-07 06:15
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 30 point
Dato : 26-09-07 19:36
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 19:43

ja så det godt forleden -

må vist hellere lukke den tråd her - for havde da helt glemt den

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 26-09-07 19:44

Tak for svaret molokyle. Hvis nogen får den pc nogensinde laver jeg en ny tråd