/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
frac.dk
Fra : klanger
Vist : 1309 gange
50 point
Dato : 24-07-07 10:45

Hej!

Er der nogen der ved hvor de er blevet af...???

Har et par gratis sider liggende hos frac.dk udbyderen, og de jeg har uploadet for er lidt sure på mig.....

Og da det ikke er kommercielle sider,så skulle gratis pricippet vel være opfyldt?

Den har været nede nogle dage nu.....for mig!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 10:51

Tilsyneladende stoppet (problemer er der)....

ALLE sider er nede.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 60 point
Dato : 24-07-07 10:53
Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 24-07-07 15:09

Tak for svaret refi.

Jeg ved ikke om det er nogen trøst, men man er da ikke alene......

Andre der ved om der findes et andet sted man gratis kan afprøve sine sider?

Kommentar
Fra : refi