/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Stål hylde 980x600 ?
Fra : CLAN
Vist : 676 gange
200 point
Dato : 23-07-07 10:05

Hejsa
Jeg har lige fået fat i nogle gamle stål-reoler (lager-reoler) hvor hyldemålene er:
980 x 600 mm med ombukket kant, således "højden" på hylderne er +/-30mm.
Jeg har søgt på diverse hjemmesider, men ikke fundet nogen stål-hylder der overholder 980x600mm (højde/tykkelse = mindre væsentlig)... dovenskaben længe leve er der nogen af jer, der kan finde hylder, som overholder disse mål??
Lad nu være med at komme med links, hvor leverandøren "måske" har disse hylder, du/I skal finde hylder med ovennævnte mål (980x600mm).
Takker for indsatsen

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-07 10:06

En produkthandler måske.
Vores gamle hylder er netop hentet
af sådan en fyr.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-07-07 10:10

Ham her har med 99% sikkerhed
http://www.skave-nedbrydning.dk/

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 23-07-07 10:20

Dem kan du da få en maskinfabrik til at bukke til dig i nøjagtig de mål og materiale du lyster

Det er såmænd ikke dyrere end at købe dem i en "butik".....

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 23-07-07 20:15

Tror jeg vil læne mig op af Refi. En kantbukker + en saks + 1,5mm galvaniseret plade. Kender du ikke et blikværksted hvor du ka' låne sagerne? Sådan en gammel garvet maskinmester (de eneste der er næste ligeså kloge som skolelærere )burde nemt kunne fikse det.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 23-07-07 20:19

Jow' jow... kan godt selv - skal bare lige finde en kantbukker og en ordentlig slag-saks (1mm er rigeligt til mit brug).
Ja det ender nok med at Refi får ret

Godkendelse af svar
Fra : CLAN

Dato : 24-07-07 09:52

Tak for svaret refi.
Ja det blev så til en "hjemme-fabrikation" (stykpris 173,30)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-07-07 09:58

Selv tak
Fundet til de penge