/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Indtastning af Keycode
Fra : Hvidtiger01
Vist : 717 gange
50 point
Dato : 21-07-07 22:14

Jeg har haft batteriet koblet fra på en Ford ka da der lige skulle laves noget. Jeg har en kode til radioen, som skal tastes ind. Det har jeg også gjort, men den fungere ikke eller også gør jeg et eller andet forkert.Det fungere sådan at den spørger efter koden som er 4 cifret. Der er 6 knapper med tal på fra 1 til 6. Tasten 1 bruger man til at taste det første cifre og tasten 2 det andet cifre osv... Men der sker ikke meget når jeg har gjort det. Det eneste den reagere på når jeg har tastet det ind er tasten 5, men så de tre første gange kunne jeg taste koden efter hinanden hvilket ikke hjalp. Efter det kan jeg taste koden for 4 gang og trykke på tasten 5, men så står der wait 30min i displayet og så tæller den ned. Når den så har gjort det kan man taste igen og så gør den det samme.. Gør jeg noget forkert eller???

Mvh Hvidtiger

Kommentar
Fra : thulin

Dato : 22-07-07 02:24

Når du har tastet koden ind skal du trykke på "menu" for at bekræfte.

Så for det første cifer trykker du 1 ned (og holden den inde, ind til når kommer til tallet), så gør du det samme med 2 osv. Når du er færdig "menu"

Kommentar
Fra : Hvidtiger01

Dato : 22-07-07 08:42

Hej igen!...

Så har jeg fået løst problemet!.. Det var 5 tallet jeg skulle trykke ned for at bekræfte eller en form for "Enter".. Men det var ikke den rigtige kode jeg havde ikke fået med.
Det blev jeg lidt sur over, for det koster vidst 500kr for at få den låst op!!! Så jeg fandt et program der kunne låse den op og ganske rigtigt den kom med et 4 cifret tal efter jeg indtastede serienummeret og da jeg trykkede det ind på radioen fik jeg låst den op!..

Mvh Hvidtiger

Annuller spørgsmålet
Fra : Hvidtiger01

Dato : 22-07-07 08:58

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål