/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
En hel oplakering af VW Vento
Fra : EmilRap
Vist : 626 gange
15 point
Dato : 21-07-07 21:43

Hej folkens

er der nogen der kender en god og billig autolakør. og ved hva det koster og få fixet en vw vento.

Emil

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 25 point
Dato : 21-07-07 22:06

nu kommer det jo an på hvor i landet du kommer fra
jeg plejer at gøre det selv , men skal du have en til det inc materialer kommer det jo an på hvor meget du klare selv , men vil nok ligge melem 5-10000 for en hellakering

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 22-07-07 02:32

Citat
5-10000 for en hellakering

Det lyder dælme billigt

Det bedste tilbud jeg har fået, afmonterer selv bilen, er 14.000kr incl moms. Guld metal, Taunus.. Men mener da at bilen har ca samme størrelse

- Anden

Godkendelse af svar
Fra : EmilRap

Dato : 22-07-07 09:10

Tak for svaret bredker.

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 22-07-07 09:35

tror sq heller ikke på at det er så billigt.
Du kan knap nok købe malingen for 5000 og så kommer spartel og slibe arbejdet oven i + malejobbet.

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 22-07-07 09:37

Du kan få lavet det uden regning hos mange autolakerere. Pris omkring 8-10.000 afhængig af om det er en alm farve eller metallic. Du kan jo evt. afmontere det du ønsker skal afmonteres selv, - kofanger, spejle, håndtag etc....alt sammen for at det skal blive billigere, men snak selv med maleren om det.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-07-07 09:44

ccjunior>> så handler du de forkerte steder
maling og lak til en hellakering kan du nemt få for ca 2500 , så er der selvfølgelig en hel del arbejde i det også , men det kommer jo stadig an på hvor meget man selv vil lave

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 22-07-07 09:51

har lige lavet 2 af mine egne biler , der er købt materialer til malerarbejdet ( grunder , metaliclak , klarlak , hærder og fortynder )til dem begge for en samlet pris på 5150 kr heroveni kommer så de par stumper der skulle skiftes pga rust og spartel , men det koster ikke ret mange kroner