/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Andet internet
#NavnPoint
Klaudi 15241
o.v.n. 10991
refi 7735
molokyle 7317
miritdk 6664
Nordsted1 5250
severino 4485
webnoob 3820
tedd 3588
10  stl_s 3378
bredbånds TV/TDC TV
Fra : cordsen123
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 20-07-07 09:30

Vi har fået TDC TV via bredbånd, det er dejligt nemt med en medfølgende harddiskoptager, men vi har nu haft tekniker utallige gange vores fortov har været gravet op, m.m. og det virker stadig ikke som det skal. man hører ellers kun godt om systemet, men er der andre som har problemer vil vi gerne vide det, da vi er ved at føle os lidt tossede at skidtet ikke virker.
cordsen123

 
 
Kommentar
Fra : refi


Dato : 20-07-07 09:42

HVAD er det der ikke virker....

Ingen signal eller dårlig billede eller hvad...

Virker bredbåndet????

Kommentar
Fra : cordsen123


Dato : 20-07-07 09:49

billedet fryser og reciveren giver nogle høje knald ud af højtaleren på fjernsynet og efter dette er styrken formindsket i lang tid og vores sidste forsøg nu er at fjerne alt der kan forstyrre forbindelsen, så der kun er reciveren og fjernsynet tilbage, fordi teknikeren siger det bliver forstyrret af noget.
cordsen123

Kommentar
Fra : refi


Dato : 20-07-07 09:56

Citat
fordi teknikeren siger det bliver forstyrret af noget


Skrot lortet....

Der går nok 5 år endnu inden de har ordentlig styr på de fejl der kan opstå.....

Kommentar
Fra : cordsen123


Dato : 20-07-07 10:11

det overvejer vi også seriøst men vil lige vente til teknikeren kommer fra ferie, hvis nu ---- for det er så dejligt når det virker og desuden er man bundet i 12 måneder.
cordsen123

Kommentar
Fra : refi


Dato : 20-07-07 11:36

Citat
og desuden er man bundet i 12 måneder


Du er ikke bundet af en "skid" - hvis det ikke virker

Accepteret svar
Fra : ostemanden

Modtaget 100 point
Dato : 20-07-07 15:42

Mit råd er i skal punke TDC igen og igen indtil de fatter, at I har et problem. Derefter kan i søge kompensation, hvis det har været så dårligt, at det har været ubrugeligt. Men som sagt, kim dem ned. I kan næsten ikke ringe for ofte (og til et 80 nummer er det jo gratis at ringe).

Jeg ved at nogle TDCTV kunder har problemer med stabiliteten, det er vidst nok hovedsageligt spor 2 kunder. Men løbende bliver systemet opdateret, og det bliver mere og mere stabilt med tiden. Men som sagt, ring ind til dem og fejlmeld det konstant, og forklar de teknikere som kommer ud at det bestemt ikke er første gang nogen er derude!

Jeg ved ikke om det var en hjælp, men det er måske værd at prøve...

Kommentar
Fra : refi


Dato : 20-07-07 16:10

Ja - så er spørgsmålet jo hvor længe man gider spilde tid på det.....

Godkendelse af svar
Fra : cordsen123


Dato : 20-07-07 19:10

Tak for svaret ostemanden.

det var noget der sagde noget, vi har haft tekniker 14 gange og ringe og mailet utallige gange, nu er der ferie, så det hele er gået istå så vi bruger canal digital som vi ikke har sagt op da vi ellers ikke kunne se noget. det er rart at vide vi ikke er de eneste.
cordsen123

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 176978
Tips : 31938
Nyheder : 719565
Indlæg : 6404947
Brugere : 218809

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste