/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sæde med fjedre til ciao
Fra : Clausvell
Vist : 888 gange
44 point
Dato : 19-07-07 20:29

Hej

Jeg har sådan en lidt skør ide, og det går ud på at jeg ville prøve at finde et (veteran(retro)) sæde med fjedre og påføre det min piaagio vespa ciao.

Og jeg håber derfor at der er nogen der ved hvor man kan finde sådan nogle seperat.
(hvorfor bruger jeg ikke bare et sæde fra en gammel bedstemor cykel)
ja, fordi det er bare ikke det samme.

Mvh C

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-07-07 21:16
Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 54 point
Dato : 19-07-07 21:24

Eller´s prøv LOPPEmarkeder, der sælger gamle stumper.
'
Troede der VAR noget under NImbus, DE KØRTE med fejedere i R______
eller en gammel Vespa Scooter.

Minder meget om EN MZ affjedring...

Tror også andre/// JEG_ ville grine ____ hvis du tog bedstemor´s
saddel på den::::::

MEN PÅ DEN, de findes, og IKKE RET DYRE.

Bare PAS på du ikke får fjederen I EN VIS GENSTAND.
De er ikke altid pålidelige_ men ridderlige.

Godkendelse af svar
Fra : Clausvell

Dato : 20-07-07 13:37

Tak for svaret disken.

mange gode forslag, jeg prøve at kigge efter via dine links.

HEHE, nej ingen bedstemor saddel for guds skyld.

Ens røv bliver osse hurtigt mørnet med den originale saddel.

Ikke andet at sige en boing boing og det fiong fiong