/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
michael_30
Fra : miritdk
Vist : 752 gange
20 point
Dato : 19-07-07 18:43

SORRY - det var en fejl du kun fik 1 stjerne (ved ikke hvorfor det skete) - i dit tips om autosvar - så her lidt plaster på såret

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-07 19:24

Og jeg fik ikke lov at stjerne tipset. Kom for sent, men til gengæld gav Ans 5 stk. og det ville jeg osse ha gjort.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-07-07 19:37

Jeg nåede det lige

Det er et "tip" fra TDC

http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=1536

Og nu sidder jeg og hører sangen fra Junglebogen

Kommentar
Fra : disken

Dato : 19-07-07 21:35

Citat
SORRY - det var en fejl du kun fik 1 stjerne (ved ikke hvorfor det skete) - i dit tips om autosvar - så her lidt plaster på såret

SORRY = mir.dk = men KAN MAN, overhovedet være sikker_______
Andre steder END en CELLE___

ALT komer tilbage__ før eller senere. TDC eller andre.
Ryd op + en GOD firewall

Så er det KUN programmerne der søger om UDGANGS _ tilladelse.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 19-07-07 22:06

Gu ved om man kan optræde med den der disk på Bakken

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-07-07 23:50

HejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjTrænnger til en opr...........................
Soorry
Problemer in min house,
Knus fra
et sted i UNINOIVERSERT

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-07-07 23:52

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 19-07-07 23:53

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 00:00

ALT KOMMER TILBAGE FØR ELLER SENENER

JA EN HVER PRIK DESVÆRÆRRE...........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................!!CGBNN FG FCHJ BNCGBDDDDDDDHHHFB DDDREERWEWHN NBHNbøhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 00:13

ELTON JOHN........................................................
MIN FØRSTE LØVE :OO:

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 00:14

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 00:21

HIPHURRAJEG FYLLDER_+den toende augustus denne herrens aar 2007.....
Bare tiden kunne skruuuuuuuuuuuuees tilbbbbbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaags,ikke??

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 00:22

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 00:47

Hwa fa.... smitter det

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 01:03

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 01:07

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 01:09

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 01:12

UNSKYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYLD
I,am a littel bitt full

Kommentar
Fra : kissan

Dato : 20-07-07 01:28

SKRIVES MÅSKE EN AAAAAAAAAAAANDENDEN DAAG

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 20-07-07 02:16

Nu forstår jeg altså I-N-G-E-N-T-I-N-G længere??...............

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 02:27

Rolig nu Kissan. Det går vel over

Accepteret svar
Fra : michael_30

Modtaget 20 point
Dato : 20-07-07 17:43

....Det havde nu ikke været nødvendigt......Men takker da mange gange.

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 20-07-07 18:56

Tak for svaret michael_30.