/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Kan ikke se billeder
Fra : droslerne
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 18-07-07 21:49

Er der en der kan hjælpe.
jeg kan ikke se modtagende billeder på Outlook Express, jeg har været inde i funktioner og sikkerhed og fjernet flueben hvad gør jeg eventuelt forkert.
MVH Robert

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 21:55

Hvor har du fjernet flueben ? Det burde kunne løse jeres problem at fjerne flueben ved Bloker for billeder og andet ekstern indhold, måske viker det først efter en genstart af Outlook Express

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:03

Nu har jeg prøvet at genstarte og det er det samme

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-07 22:19

Er de vedhæftet eller i mailen.....

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:22

De er vedhæftet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-07 22:24

Så er det sikkert din udbyder der ikke accepterer billeder medmindre de er pakket....

Hvilket format er de i......

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:28

Helt ærlig det jeg ikke men det fylder kun 39,5 kb

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:29

Min udbyder er tdc

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-07 22:29

Du må da kunne se om der er noget vedhæftet og hvad det hedder ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-07 22:31

Prøv at bede afsenderen om at pakke filerne INDEN afsendelse......

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:32

Der står (jpg) er det du mener

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:35

Det er alle filer der bliver sendt til mig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 22:35

Hvis det er vedhæftede filer, så skal du have fjernet markering ved Tillad ikke at vedhæftede filer, der muligvis indeholder virus gemmes eller åbnes, men så bør du scanne filerne før de åbnes, uanset hvem de kommer fra, der kan være skidt på afsender computeren so msender mail

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-07-07 22:35

Hvis du HAR modtaget billedet forstår jeg ikke problemet

Gem det på f.eks. skrivebordet og dobbeltklik på det......

Det har da ikke noget med dit mailprogram at gøre.....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 18-07-07 22:37

Hvis ikke filen er fra nogen du kender (eller noget du har bedt om) er det DIREKTE i skraldespanden.....

DELETE

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:42

Nu har jeg fundet ud af hvis jeg går ind og og tager dem ind over media player kan jeg se det.
Men tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : droslerne

Dato : 18-07-07 22:43

Tak for svaret refi.