/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / PhotoShop / Spørgsmål
10  bentjuul 915
billedprogram
Fra : sannedot
Vist : 1890 gange
50 point
Dato : 17-07-07 23:54

Nogen der kender et billedprogram der OGSÅ kan ændre fil størrelse og omdøbe fra Jpeg til andre formater?
Picasa duer ikke. avde engang et formidabelt program, men har glemt navnet og det koster sikkert også penge idag...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 00:06
Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 18-07-07 00:17

Irfan view er svaret på dine problemer....
http://www.tucows.com/software_detail.html?id=194967
Hilsen wibbi

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-07-07 04:14
Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-07-07 04:20

Citat
Nogen der kender et billedprogram der OGSÅ kan ændre fil størrelse og omdøbe fra Jpeg til andre formater?
Picasa duer ikke. avde engang et formidabelt program, men har glemt navnet og det koster sikkert også penge idag...

Har et gratis program / 2 stk´¨s
medmidre det ene kan bruges til det samme
Skal gerne lægge det på nettet for dig
døjer bare med en _________skie tangent- besvær =
GIGT i FINGERne

Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-07-07 04:22
Kommentar
Fra : disken

Dato : 18-07-07 04:24

Men at omdøbe filer er nemt NOK
om de skal kaldes (0) jpg
hvilket er fise irriterende, har jeg midlet INOD
N at

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 18-07-07 06:50

sannedot - jeg går ud fra du skal bruge programmet til mere end bare at ændre filstørrelser og formater

kig på den her - den kan hvad du spørger om og en hel masse mere:

http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html (dansk sprogfil hvis du ønsker den)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-07 07:28
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 13:45

Miritdk du burde linke til dit eget tip men vil du ikke så gør jeg det: http://www.kandu.dk/tip16333.aspx

Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 18-07-07 13:56

Jeg vil endnu en gang fremhæve Irfan view. Det kan alt det du spørger efter og det er gratis.

http://www.tucows.com/software_detail.html?id=194967
Wibbi

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-07 14:23

Citat
Jeg vil endnu en gang fremhæve

www.xat.com

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-07 15:35

wudden er det nu med de links - skal de steges eller koges ?

jaja når musen er ude hopper o.v.n på kandu

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-07 16:35

Links, steges eller koges ? Æd dem råt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-07-07 20:57

joooehh o.v.n - barf metoden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-07 19:35
Kommentar
Fra : wibbi

Dato : 22-07-07 20:28

Sannedot - er du der eller hvad?
wibbi

Kommentar
Fra : sannedot

Dato : 22-07-07 20:30

næææ er egentlig på ferie men var lige "på"

Godkendelse af svar
Fra : sannedot

Dato : 22-07-07 20:31

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 20:33

velbekomme og god ferie - håber du er et sted uden styrtregn

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-07 20:36

wibbi -> Ork ...der kan gå uger før en bruger reagerer på hjælpen ...eller måneder

..hvorefter dette sker:
Citat
Derimod hvis du ikke lukker dit spørgsmål indenfor 30 dage, vil du automatisk blive fratrukket 5 ledige point, og dit spørgsmål bliver annulleret.

http://www.kandu.dk/PointRules.aspx

Mere end en 1/4 af alle spørgsmål (...mange !!!) som jeg har deltaget i, hvor der er afgivet et fyldelstgørende svar ...er ALDRIG blevet; hverken lukket, kommenteret eller reageret på af spørgeren.

Sådan er vilkårene for et åbent og gratis 'brugerorienteret' forum for vidensdeling som www.kandu.dk

>/MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-07 20:37

Dette var dog ikke tilfældet for sannedot

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : sannedot

Dato : 22-07-07 20:38

næææ heller ikk og det er grunden til jeg er på nettet, det STYRTER ned i ufattelige mængder mens det stormer 40 - 50 pelikaner - hvilken ferie

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-07-07 20:40

du kan da soppe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-07-07 20:44

...eller nøgenbade

Du ser sød ud sannedot.

Vil du kysse nu?

</MOLOKYLE>