/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HJÆLP PLEASE
Fra : Missmina
Vist : 1836 gange
20 point
Dato : 17-07-07 22:42

Jeg er kommet i økonomiske problemer. Jeg står i RKI, og har fået afslag fra samtlige banker og udlånsfirmaer.Jeg ser mig derfor nødsaget til at låne penge uden om bankerne. Jeg er ikke interesseret i gode råd, selvom det sikkert er i en god mening. Jeg efterlyser en lånehaj, eller en der kan oplyse mig om hvordan jeg kommer i kontakt med en. Håber på seriøse svar. Og ja jeg er desperat, hvis nogen skulle have lyst til at kalde mig det. Jeg er studerende og derfor er det vigtigt er helt vildt desperat.

dette er min mail lovemusic@ofir.dk

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-07 22:46

Jeg tror ikke nogen af Kandu brugerne vil låne dig penge, jeg forstår godt din situation, og den bliver værre hvis du begynder at låne på det grå/sorte marked, hold dig langt fra den slags, der må være andre udveje, et ferie job for eksempel ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-07 22:49

Du bør ikke lægge din private mail adresse her til offenlig beskuelse, det kan misbruges hvis du vil i kontakt med andre, så har vi private breve her i forummet

Kommentar
Fra : iah

Dato : 17-07-07 22:50

Citat
Jeg er ikke interesseret i gode råd, selvom det sikkert er i en god mening

Hvad skriver du så her ind for?

Du beder selv om dine problemer!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-07-07 22:54

Hvor er det bare trist når et ungt menneske som du, allerede er i økonomisk uføre.

Prøv ALT før du går på det sorte marked!!

Forældre
Anden familie

Mere arbejde
Snak med banken om ordning

OSV - prøv ALT!

Hvis det er almindelig gæld du har, og det ikke er banditter du skylder penge, så kan man sædvanligvis altid finde en betalingsordning - dem du skylder penge er jo mere interesseret i at få små afdrag end slet ikke at få noget!

Er det kriminelt, det drejer sig om - er du truet på livet eller noget i dén dur - afsted til nærmeste politi.

Held og lykke!
Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : evilfish

Dato : 17-07-07 22:56

1: Du er studerende. Det betyder du kan få SU, så der har du da lidt at gøre godt med.
2: Man kan sagtens holde et mindre job, mens man studere. Der kan du tjene lidt ekstra.
3: Der er nok en grund til du er kommet i klemme på RKI. Du har helt klart en problem med at holde styr på din økonomi, i en spdan grad at du egentlig burde søge hjælp for det.

Mange studerende klare sig på en forholdsvis lille økonomi. Det ved jeg, fordi jeg selv er studerende og render rundt på med meget få penge til mig selv. Men jeg klare mig.

Gem pengene, og spar op. Snak med en bank om hvordan du bedst kan få styr på dine penge. OG søg hjælp omkring det.

Whats worth having, dont come easy.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-07-07 23:07

Morsomt indslag............

Ps. jeg vil gerne låne penge ud....................men jeg har ikke så mange.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 23:14

Citat
Ps. jeg vil gerne låne penge ud....................men jeg har ikke så mange

Du må gerne låne et frimærke af mig_ sætter endda klistter_ på ''bagsiden''

HYLENDE morsomt______jeg vil SGU have dem IGEN.

H A og andre_ låner BILLIGE penge ud,
som du sikkert IKKE engang har RÅD til at betale rejer af.

Det er hvad min kat får_ bare for at komme HJEM-
engang imellem.

HVOR MEGET skulle du låne, og til hvad.

HVAD er din indtægt o..s.v

Du KAN da ikke forvente at man BARE smider et LÅN/
med de oplØsninger......

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 23:16

Citat
Hvor er det bare trist når et ungt menneske som du, allerede er i økonomisk uføre.

Prøv ALT før du går på det sorte marked!!

ENIG_______Familie ???

Kommentar
Fra : disken

Dato : 17-07-07 23:17

Glemte

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-07-07 23:22

Jeg håber ikke at du bliver lokket til at bruge en lånehaj, du kan komme til at hænge på gælden i mange mange år, selv om du desperat er der altid en løsning

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-07-07 23:29

Hvad vil du gøre, når lånehajen sender en flok muskelbundter ud til dig, for at inkassere ? Låne hos en anden lånehaj ? Nej vel ? Rigtig dårlig ide med lånehajen. Alt andet er bedre end det. Hvis du syntes du har problemer nu, så får du bare endnu flere.

Du syntes nok det er et dårligt råd, men jeg syntes du skulle æde konsekvenserne af dit nuværende problem, og så prøve på at få startet forfra på en frisk, med økonomien.

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 18-07-07 00:47

Hvor kaotisk er din situation - om man tør spørge...?

Her tænker jeg på din nuværende gæld og dit nye behov, som jeg antager, må være vægtig, siden du er villig til den slags lån.

Måske kunne der alligevel komme et godt råd eller en god idé, som kan hjælpe dig med at få styr på ting.

Har selv haft trådt gevaldigt i den økonomiske spinat, og ved, hvor surt det er at komme ud af det igen.

Kommentar
Fra : knh15

Dato : 18-07-07 07:17

Hvis du er ludoman, så er der helt gode steder hvor du kan komme i behandling, feks. Minisotamodellen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-07-07 07:41

I stedet for lånehaj, som er det væste du kan gøre.
Find et par laksko og begynd som selvstændig.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 18-07-07 08:41

Det er en dårlig start for dig men, - VELKOMMEN til Kandu - alligevel!

PS.!!! Der er noget der hedder Tæring efter næring!
MVH Akle

Kommentar
Fra : vith

Dato : 18-07-07 10:48

Har du mulighed for at søge gældssanering?

Kommentar
Fra : clou

Dato : 18-07-07 11:11

Hvis det er fordi du skylder nogen penge - så du derfor er nødt til at låne - så tal med dine kreditorer i første omgang om en mulig afdragsordning.

Det med en "lånehaj" må du ikke bringe dig selv ud i, det er en dårlig cocktail!

Good luck

Clou

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-07-07 00:20

Er det fordi du skal have et sted at bo?

Citat
RKI og udlæg
INGEN HINDRING

http://www.pro-finans.dk/

..men det kræver du har fast ejendom. Altså at vi taler om lån til køb af fast ejendom

Disse tilbyder det samme:

1.) http://www.holmfinans.dk/laan-trods-rki.html
2.) http://www.husfinans.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miraka

Dato : 23-08-07 22:01

Hej hvis du vikelig mener med det at låne så kan jeg skaffe dig videre til nogle folk, som kan låne dig penge hvad meget snakker vi om, du skal huske at hvis du kommer i kontakt med dem så skal alle oplysninger være på bordet, og du skal give noget i pant, renten er ikke så høj igen.