/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Belkin Router Spilserver.
Fra : wattamamma
Vist : 477 gange
70 point
Dato : 17-07-07 22:22

jeg har en belkin trådløs router og jeg vil gerne kunne lave en server inde i mine steam spil.

i spillet garrys mod og counter-strike source popper min server kun op som lan server.

Jeg har skrevet sv_lan 0 i både dedicated server og inde i selve spillet men virker ikke.

jeg har også prøvet at oprette nogle porte inde på belkin konfigurerings siden men de porte jeg kan

lave hører kun ind under firewall og jeg kan kun vælge udp og tcp fra hinanden jeg kan ikke vælge at

porten tager dem begge på en gang men jeg har prøvet at lave dem dobbelt så der var en både med

tcp og udp men det virkede ikke. jeg har også de rigtige portåbningsnumre og ip og alt det andet ved
at

følge en guide til at lave server på en linksys router. skal jeg købe en ny router en f.eks linksys eller

er der et program til at åbne porte eller sådan noget?

Kommentar
Fra : evilfish

Dato : 17-07-07 22:37

Jeg kender ikke belkin router særligt godt, så jeg ved ikke om det her hjælper.

Du skal ind under noget der hedder "Port Forwarding", og åbne dine porte således at den peger på din computers IP adresse. Med henhold til TCP/UDP, så skulle jeg mene du skal åbne for TCP. Er dog heller ikke sikker der. Men du skal stadig sørge for at din firewall er åbne på de samme porte.

Kommentar
Fra : shadow_hunter

Dato : 24-07-07 20:48

ved ikk om det her virker:P
du skal gå ind i netværksforbindelser og trygge på enskaber og gå ned og ændre din ip-adrresse til: 192.168.0.1-200 det sidste tal skal være et vilkårligt tal fra 1-200:p
ellers prøv et program der hedderhamachider er et program hvor du kan kopier din ven/ den du spiller med´s ip-adrresse! husk din ven skal have samme program...

jeg tror ikk der er noget galt med din router