/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Ved ikke hvad jeg har gjort ?
Fra : DanniNV
Vist : 289 gange
20 point
Dato : 17-07-07 21:53

Jeg tror jeg har gjort noget forkert . jeg har sat min egen harddisk i min mors computer . og nu vil den ikk afspille noget musik overhovedet .
Jeg har prøvet at være inde i kontrolpanel , og under lyd , men den kan ikke røres overhovedet , tror jeg mangler en driver til lydkortet . men mit problem er at jeg ved ikke hvad det hedder , og desuden har jeg ingen cd til det .

Nogen der kan hjælpe ? .

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-07-07 22:24

Hvis du har sat din hd i som master er det skidt, for så er alle driverne jo med fra din egen pc. Er det som slave skulle det fungere fint.

Kig i Start - Højreklik Denne Computer - Egenskaber - Hardware - Enhedshåndtering. Se efter gule spørgsmålstegn. Er der sådan nogle mangler der en driver

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-07-07 22:26

Hent dette program hvis du mangler en driver. Det kan fortælle dig alt om den hardware der er i.

http://www.majorgeeks.com/download4181.html

Du kan gå direkte ind på producentens hjemmeside og finde driveren.

Kommentar
Fra : evilfish

Dato : 17-07-07 22:29

Hvis det er en HP computer, der er købt samlet kan du kigge efter model mærket på computeren og gå ind på HP's hjemmeside, og downloade den lyd driver der passer til model nummeret.

Hvis du er en computer der er købt af en masse små dele, så skal du finde ud af omlydkortet sidder på motherboardet eller om der er seperat. Hvis det sidder på motherboardet, står der garanteret hvilken model det er. Det samme med motherboardet. OG så kan du hente driveren fra producentens side.

Håber det hjalp.