/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Skifte klipperrem på Craftsman
Fra : Kris
Vist : 4054 gange
300 point
Dato : 17-07-07 11:12

Hej
Jeg er igang med at skifte klipper rem på min ældre Craftsman havetraktor. Jeg har sat dem på, men tror det er forkert. Når jeg vil sætte den ned i 1 og 2 hak, så bliver den for løs til at knivene drejer rundt. Findes der et billede på nettet hvor jeg kan se hvordan den skal sættes på og hvordan jeg evt. strammer remmen? Min Craftsman er en af de ældre grå modeller med en 38" klippe bredde.
Mvh.
Kris

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 11:18
Kommentar
Fra : Kris

Dato : 17-07-07 13:22

Har lige skrevet til dem. Så må vi se om de vender tilbage. der må da være et sted på nettet hvor der er et billede med tekst på...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-07-07 13:49
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 17-07-07 14:47

På min gamle westwood slækkes remmen jo mere jeg sænker knivene.
Derfor justeres remmen med knivene helt nede.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 17-07-07 17:50

lyder mere som om det er fjedren på strammehjulet der trænger til at blive skiftet