/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kan du hjælpe mig ?
Fra : jesperbkskov
Vist : 536 gange
100 point
Dato : 16-07-07 20:44

Hejsa,

Kan du hjælpe mig til et nyt tv ?
Ja det kan du hvis du går ind på http://www.discovery.dk/emea/undskyld.htm
Så videre under TOP 10, og stemmer på min undskyldning.. ( Jesper Skov, dagligdag )
Eftersom jeg tidligere hår fået megen hjælp fra denne side, håber jeg da på at du giver små 5 point i denne afstemning.

Takker på forhånd.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 20:49

Der er grænser

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-07 20:52

Tror du at alle brugere på kandu er dine venner

Hjælpe dig til en 42" fladskærm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-07-07 21:00

TOP 10 ??

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-07 21:14

Det bliver først registreret i morgen, hvis han har tilmeldt sig i dag. Min søn deltager også og blev først registreret dagen efter.

Men nu ved jeg da at 1 point kan du få af mig. Du skal da ikke være bedre end min søn

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-07-07 21:36

Hvorfor bilde os ind at han ligger på top 10?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-07 21:51

På side 6 eller 7 under profiler kan du finde ham

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-07 21:56

Citat
Jamen skat jeg skal da undersøge og se om der ikke er sket en udvikling, som jeg kan bruge i forbindelse med vor dagligdag. Du kan jo godt se, hvis det viser sig at man kan køre med vinduerne nede, i stedet for at bruge AC anlæget kunne vi spare benzin-penge og du kunne nok få råd til de sko du ønsker dig.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-07-07 22:09

5 fra mig og held og lykke

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-07-07 22:12

Ok han fik points.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-07-07 22:19

og det gjorde slet ikke ondt.

Kommentar
Fra : edbhans

Dato : 16-07-07 22:26

Hvorfor i alverden skal vi dog bruge tid på sådan noget

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-07-07 22:46

5 herfra også,,,,,selv om det nok ikke hjælper dig på en 1 plads

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-07 22:56

Tænk at man bruger kandu som hjælp til at tjene på det ene eller andet.

Det har været diskuteret så mange gange. Det er altid endt med "Hold brugerne fra kandu ude, tjen dine penge og præmier på ærlig vis."

jesperbkskov kan være glad for at det ikke var et "tip" for så havde jeg givet 0 stjerner.

Desuden har jeg ikke ændret min holdning, jeg mener ikke, det er det kandu skal bruges til. Det har intet med vidensdeling at gøre.

Og slet ikke i kategorien "Andet Internet"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-07 23:14

Vejen til helvede er brolagt med gode undskyldninger, eller er det dårlige forklaringer?

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-07-07 23:49

Citat
jesperbkskov kan være glad for at det ikke var et "tip" for så havde jeg givet 0 stjerner.

og det er jeg så helt sikker på at jesper er fløjtende ligeglad med

og du får en stooooor 5tam af mai

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-07-07 23:50

og den stoooore femtam var jo så ikke en indonesisk regndans med selvfølgelig en stooor femTAL

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 17-07-07 00:15

5 herfra, og good luck. Vi skal ikke være så "fattige", når der bliver spurgt pænt, og det ikke er et eller nummereret link, man bliver lokket til at klikke på.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-07-07 19:06

sådan sti_s
med højlighed kommer man langt, selv om jeg vil medgive at kandu jo normalt ikke er det rigtige sted at "tigge"
(selvom der dog også har været nogel pointrøvere iblandt)