/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
Hundepension
Fra : Christian93
Vist : 463 gange
20 point
Dato : 16-07-07 17:47

Hej!
Jeg har en hund der er 6 år gammel og har brug for nån der kan passe min hund.
Hun er en Westi og er 11 cm høj vi har mad til hunden så i har ikke brug for at købe hun er en meget husorden hunde hun elsker at lege og er meget stille og rolig,hendes navn er "Sissy". Det bliver 300kr for 3 dag,fredag, lørdag, søndag i denne uge.
Vi bor ved Sjælland,Køge.Det gør ikke någet hvis vi har brug for at køre langt til personen der passe hunden.

Tel.:56632236

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-07-07 17:52

Jeg håber bare, at du sikrer dig, at hunden er der når du kommer for at hente hende...
Det vil jo være temmelig fremmede mennesker, du afleverer hende til...

ER der slet ikke nogen familie eller venner, der kan passe din lille hund? Nogen, hun kender?

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 16-07-07 17:57

Din hund er 6 år så kan den umuligt kun måle 11 cm det noget vrøvl
du får nok svært ved at få nogen til at passe hund for kun 300 kr., men måske er der nogen der forbarmer sig over dig.
især med så kort varsel.
din hund må mindst være 28 cm høj
Mvh Bevi54 god jagt.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 16-07-07 18:00

En dværgwestie...

Eller det er måske liggende..

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-07-07 18:07

Vær meget varsom med at udlevere Jeres lille Sissy til helt fremmede mennesker! Der er så mange syge mennesker til og man bør kende dem man overlader sine kæledyr til, rigtig rigtig godt! Det er synd for den lille Sissy at den skal være alene i tre dage med mennesker den slet ikke kender.

Desuden er 300 kr. ikke en betaling som tilnærmelsesvis dækker tre dages pasning!

Jeg kan se du bor i Køge, hvad med at sætte en masse sedler op rundt omkring i byens forretninger og på biblioteket, hos dyrlægen osv. Prøv osse at spørge hos dyrlægen om de har kendskab til et sted I kan få lille Sissy passet i tre dage. Hvis I finder ud af noget i Jeres nærområde, er der da et par dage til at lære folk at kende og, ikke mindst, kan Sissy få lov at snuse til dem og lære dem lidt at kende.

Held og lykke med det!
Vh. Dorthe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-07 20:08

Christian93

Jeg tvivler meget på dit spørgsmål

Jeg tror, at du er en dreng, der vil chikanere en anden person. Det er jo ikke dit telefonnummer.

Til orientering har jeg ikke ringet på nummeret, men søgt på oplysningen.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-07-07 22:42

jamen dog ans. hvad bygger du dit udsagn på ?. selv om du søger på et et telefon nummer,,,,,og det ikke er en Christian der popper op,,,,,så kan Christian altså sagtens høre til husstanden. du er altid så mistroisk,,,,,,

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-07-07 22:48

En hund, der er 11 cm. høj, det er på størrelse med en stor rotte , når den står på sine ben.

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 16-07-07 22:54

det kunne jo være at Christian har tastet fejl,,,,,det sker faktisk,,,, og behøver ikke betyde at Christian har til hensigt at chikanere andre mennesker ved at give et falsk telefon nummer,,,,,,,

Kommentar
Fra : pjakobsen

Dato : 28-07-07 12:22

Størrelsen er naturligvis en fejl og du skal slå op i telefonbogen og find så stedet - derefter kører du ud og får en snak med ejeren - derefter vil du få et overblik over forholdene.
Der er faktisk mange gode steder for pasning af hunde - og hvis hundehotellet har eksisteret flere år - så brug dem, når du har set det først.
Held og lykke!