/ Forside/ Karriere / Udlandet / Østlande / Spørgsmål
10  granner01 100
dæk i polen
Fra : muser
Vist : 4454 gange
50 point
Dato : 16-07-07 13:40

er der nogen der ved hvor man kan købe billige dæk i polen helst i den nordlige del af landet ??
er der nogen der ved hvordan man skriver billige dæk på polsk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 13:48

Syntes du ikke din sikkerhed er mere værd......

Accepteret svar
Fra : assija

Modtaget 60 point
Dato : 16-07-07 13:50

billige dæk - tanie opony PAA POLSK.
JEG BOR HER I POLEN, I SZCZECIN (STETTIN) OG KAN GODT FINDE UD AF, HVOR MAN KAN KOEBE BILLIGE DAEK ...

Kommentar
Fra : assija

Dato : 16-07-07 13:56

http://www.opony.com - du maa godt ringe - jeg tror de snakker engelsk

Godkendelse af svar
Fra : muser

Dato : 16-07-07 15:42

Hej
Tak det ville være dejligt, vi skal på ferie d.23/7 i byen Gaski Mielno
og vores dæk er temlig nedslidte, men da det er småt med pengene tænkte vi på om de måske skulle være billiger der.
Vores bil er en Suzuki Grand vitara fra 1999 dæk str. 235/60/R16
De skulle gerne koste under 350 Zl (700 kr pr. stk)

Kommentar
Fra : assija

Dato : 16-07-07 16:02

jeg skal finde ud af, hvor i naerheden af Mielno kunne du købe daek til din bil (en ret stor by er Koszalin - ca. 10 minutter med bilen fra Mielno).
Skriver senere nogle adresser og evt. tlf.-numre.