/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
sofa-hønne
Fra : dashbash
Vist : 939 gange
20 point
Dato : 16-07-07 00:27

nogen der har et fif til hvor man kan erhverve sig en ny sofa-hønne til sin sofa? eller kan man selv lave en sofa-hønneselv og hvordan bære man sig ad?
...vi har mistet en hønne under flytning og vil ikke til at købe en helt ny sofa....

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 16-07-07 00:43

I kan jo prøve at henvende Jer der hvor sofaen er købt, måske kan man bestille en ny hynde - men skal den laves specielt til Jer, så kommer det nok til at koste en bondegård.

I kan måske osse vælge at skifte alle hynder på sofaen ud, det er jo nemmere og sikkert osse billigere. Nu ved jeg ikke hvilken sofa I har men I kan jo prøve at kigge Jer rundt - f.eks. hos IKEA og se om I kan finde nogle alternative hynder.

Held og lykke med det OG - jeg synes I skal huske på at...under en flytning SKAL der bortkomme et eller andet, eller noget SKAL gå i stykker...det betyder nemlig at man vil blive glad, tilfreds og lykkelig i sit nye hjem
- meeeeen om det nu osse passer..ja det kan jeg ikke garantere

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-07-07 09:11

ja den er godt nok svær - i kan jo kigge på bla www.dba.dk om der skulle være en billig sofa til salg af samme slags hvor i kan bruge hynder fra - det er jo slet ikke umuligt. Andre lignende steder også

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-07-07 09:21

Du skærer et stykke skumgummi til.
Og vikler en klud om denne, voila ingen kan se forskel.

Kommentar
Fra : Lori

Dato : 16-07-07 09:43

Hmm Så lige til er det nok heller ikke teil *G* For jeg vil nok foreslå at de vikler nyt stof om alle hynder ellers kunne det komme til at se komisk ud med forskellige farver stof på sofaen...

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 16-07-07 10:11

Hos hyndeskrædderen kan du få råd om hvad der kan gøres, og pris herpå.
www.hyndeskraedderen.dk/default.asp?ID=132
Ammitz

Kommentar
Fra : annette-sejr

Dato : 21-07-07 10:46

Skær et stykke skumgummi til og køb et sofa overtræk ! De er på tilbud i føtex i denne uge. Hvis hynden er med fjedre kan du kontakte en møbelpolstre eller evt. en genbrugsforretning. De har i øvrigt tit mange rigtigt pæne møbler efterhånden, folk må åbenbart skifte møbler efter lyst og ikke af behov. God jagt. mvh. Annette