/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Bærbar - Pengene værd?
Fra : kasper006
Vist : 578 gange
100 point
Dato : 15-07-07 21:19

Hej,

jeg skal til at købe en ny bærbar.

den skal kunne lidt af det hele, jeg skal bruge den dels i skole, men jeg vil også gerne kunne spille de nyeste spil på den.

jeg har set lidt på denne:

Zepto Znote 6625WD
Intel Core 2 Duo T7300 Santa Rosa (2,0)
2048 MB DDR2 ram (2x1024 MB)
160 GB Hybrid harddisk 5400 rpm m/256 MB
15,4" Wide SXGA+ TFT (1680x1050)
GeForce Go8600M-GT 512 MB
DVD±SuperMulti brænder
GigabitLAN, WLAN Wpro (op til 300 Mbit)
Kortlæser, 56K modem, 7.1 lyd m/SPDIF
1,3 MP WebCam, Bluetooth 2.0, IR
Windows Vista Home Premium
6-cells batteri

Den er på tilbud i computercity til 10999 kr.

Ser det ud til at være en god computer?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-07 22:01
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-07-07 22:03

Du kan sagtens bruge den til nyeste spil forøvrigt.

Kommentar
Fra : kasper006

Dato : 16-07-07 00:17

Tak for svaret.

Prisen du nok har set på er uden moms, den løber op i 12.731,25 på Zepto.dk

Er den pengene værd?
Eller er det bedre at købe en billig til 7000 kr. og så skifte den ud om nogle år?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-07-07 02:32

Nå ok det må du undskylde! Den pris du har fundet er prisen værd så!

Hvis du vil spille nye spil er du nødt til at ha et
grafikkort der kan trække dem, og så får du ikke meget bedre, end det der sidder i den du har kig på, så det koster jo alt sammen! Til skolebrug er den helt klart overkill, så det er jo sådan set op til dig hvad du prioterer mest.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 16-07-07 11:12

http://zeptoeksperten.dk/

Tror du kan gøre det billiger her...

Har selv købt min znote der og har ikke haft noget problemer... kan ikke sige noget om service da det ikke har været nødvendigt -i nu

Kan personligt bedere li' Znote 3415W... har selv en Znote 6324W

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 100 point
Dato : 16-07-07 16:17

Zepto er TOP DOLLAR

Har selv en 6515WD og den kører stadig de nye spil. Den er fra Jan 2006. Så helt i top.

Eneste malurt i bægeret er at den lige er gået død. Den frøs og umiddelbart gik den ud og er helt død. Luget fra køleribberne og den enten er processoren eller motherboard stået af. Kontaktede Zepto og de sagde straks at efter min udtalelse var det selvfølgelig dækket af garantien og de sender tilmed en fragtseddel så du ikke selv skal betale for det. Så skyhøj service tilmed.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 16-07-07 16:20

Ellers er det tilbud du har fundet det billigste af alle dem der forhandler Zepto, så slå du blot til.

Kommentar
Fra : Millister

Dato : 17-07-07 19:17

Når du siger "garantien" så har du betalt for en garanti?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 17-07-07 19:27

Nej der er ikke betalt ekstra for garanti. På de fleste processorer er der faktisk 3 års fabriksgaranti.

Når du Millister
Citat
Kan personligt bedere li' Znote 3415W... har selv en Znote 6324W

er det jo hun størrelsen der er ændret på fra 15.4" til 14" og det er vel smag og behag. Jeg foretrækker en 15.4"

Godkendelse af svar
Fra : kasper006

Dato : 18-07-07 11:57

Tak for alle svarene.

Jeg går ned og køber den i dag

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 18-07-07 19:14

Held og lykke med din nye fartdjævel. Du vil blive glædelig overrakset.

Takker for point