/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min PSP er bricked/død
Fra : deja-vu
Vist : 397 gange
20 point
Dato : 14-07-07 21:51

Hvad gør man lige, hvis ens PSP er bricked/død? Den kan godt tænde for det grønne lys, men skærmen er sort, og jeg kan intet gøre med den. Jeg ved man kan sætte nyt motherboard i, men hvor finder jeg sådan et, og kan det betale sig? Jeg kan heller ikke finde ud af hvordan jeg kommer i kontakt med Sony, for at høre om jeg stadig har garanti på, så de kan fixe den :(

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-07-07 22:02

Citat
IndJeg kan heller ikke finde ud af hvordan jeg kommer i kontakt med Sony, for at høre om jeg stadig har garanti på, så de kan fixe den :(

Du kan ikke umiddelbart bruge Sony til noget - diu skal henvende dig der hvor du har købt den. Hvi sdet er inden for garantien kan du få det rep uden beregning hvis du ikke selv er skyld i fejlen.

Kommentar
Fra : deja-vu

Dato : 14-07-07 22:05

Jeg ved ikke hvad der er sket, kan man ikke reparere et motherboard fra PSP'en?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:50

Nej du kan ikke selv lave noget....

Du må vide hvornår den er købt...

Er det under ½ år siden afleverer du den i den forretning hvor den er købt...

Er den over 2år kommer du selv til at betale....

Kommentar
Fra : deja-vu

Dato : 14-07-07 22:54

Jeg har købt den af en anden over nettet, og jeg fik kun PSP'en, da der ingen kvitt. var.
Hvad koster sådan en reparation af motherboardet, hvis man ikke selv kan lave det?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 22:57

Det spørger du om i den forretning hvor du afleverer den....

Der er ingen her der kender prisen eller ved om det overhovedet kan betale sig....

Du har jo frit valg når du ingen kvittering har.......

Kommentar
Fra : deja-vu

Dato : 14-07-07 22:59

Okay, det må jeg jo prøve så :s

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 15-07-07 08:10

Jeg har med andre former for motherboard, haft held med at få det til at virke, ved forsigtig at udsætte det for trykluft.

Kommentar
Fra : deja-vu

Dato : 15-07-07 10:42

Men det er nogle af filerne i motherboardet der er ødelagt så vidt jeg har fundet ud af, altså der er sket noget i den mens den kørte, som åbenbart har overskrevet filerne den skal bruge til at starte op..

Kan man boote sin PSP fra sit memory kort på en måde?