/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox
Fra : No1Here
Vist : 473 gange
20 point
Dato : 14-07-07 19:01

Jeg ønsker mig et reklamefrit internet, og overvejer browseren Firefox.

Nu er jeg i tvivl om IE er nødvendigt til f.eks Opdatering af Windows?

Accepteret svar
Fra : Daxxa

Modtaget 30 point
Dato : 14-07-07 19:02

Du kan da bare have begge to?

Bruger også meget firefox, så er man fri for alle de pop up´s

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-07-07 19:15

Nå det vidste jeg ikke. Jeg troede jeg skulle slette IE

Men ved du så om jeg efter at have installeret FF, og efter at have været igennem plugins siden, skal opdatere Java, flashplayer, shockwave, WMP, Acrobat m.v, for at få det til at "Spille" sammen da de førnævnte plugins?

Kommentar
Fra : No1Here

Dato : 14-07-07 19:16

hov, der skulle have stået;

for at få det til at "Spille" sammen MED de førnævnte plugins.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 14-07-07 19:42

Mit råd til dig er at du installere firefox og så løser de få problemer der evt. måtte komme efterhånden som de kommer.

Der er ikke noget at være nervøs for

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-07-07 21:02

Som det allerede er nævnt, hent og instaler Firefox: http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/ og løs problemerne som de kommer, du kan ikke undvære Internet Explorer hvis du vil besøge Windows Update, de automatiske opdateringer har ikke noget at gøre med hvilken browser du bruger

Godkendelse af svar
Fra : No1Here

Dato : 14-07-07 21:57

Tak for svaret Daxxa.

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 14-07-07 22:48

Det var så lidt, Held & lykke med FF du blir glad for den...

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 15-07-07 11:21

Du kan godt Opdatering Windows i firefox, men du skal install en tilføjelse som hedde "IE Tab" så bruge firefox IE renderigsmotor.

Der udover er der mange tilbehør tilføjelse som kan bruges i Firefox som gør livet lidt letter som fx
NoScript

Men spørg hvis du får lyst til at køre firefox ;)