/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Navig. software sony Eric P900
Fra : ajmal_safi
Vist : 335 gange
40 point
Dato : 13-07-07 17:12

Navigation Software til Sony ericsson P900.

Jeg har købt en sony ericsson P900, og vil gerne bruge den som navgitaion/Vej viser..
Er der måske nogen der kan hjælp mig med at finde lidt billig Navigation software, som fx. route 66 eller noget lign.

Lige meget hvis den er brugt, bare den virke. Det vil være en stor hjælp tak.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 17:33
Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 14-07-07 12:30

Hej Refi!!

Tak for svaret men på den måde kommer med jo til at bruge nettet og d bliver

alt alt for dyrt hvis man bruger vejviseren i udelandet.

Håber jeg kan finde noget som en memory kort eller lign.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 12:46

Det kan du da sagtens....

TomTom f.eks....

Men det er jo ikke gratis - og kræver også gps antenne.... (som dog ikke koster alverden)

Kommentar
Fra : ajmal_safi

Dato : 14-07-07 15:21

Ha du anelse om hvor man kan finde de der tom tom noget til lidt billig penge?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-07-07 15:22

Nope - det er PRISEN.....