/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til Disken
Fra : ostemanden
Vist : 1338 gange
500 point
Dato : 13-07-07 08:58

Nu opretter jeg et spørgsmål, således vi lige kan finde ud af hvad det er vi vil med hinanden. Jeg fatter ikke dine beskeder med understreger hist og her, usammenhængende sætninger osv. Og nu vælger du så at lave et tip vedr. mig... Hvad vil du med mig? Jeg sagde bare min mening omkring dit indlæg, og pludselig skal jeg "hænges ud", eller hvad?

Hmm, måske er det flueknepperi det her... Men jeg har intet bedre at lave?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 09:53

Du kender ikke DISKEN

Tegntydning er en forunderlig verden......

Citat
Hvad vil du med mig

Sikkert bare snakke

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 13-07-07 10:23

Han er en underlig fyr

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 13-07-07 10:24

Citat
Jeg fatter ikke dine beskeder med understreger hist og her, usammenhængende sætninger osv.

Du er ikke alene. Jeg læste et sted, at Disken er samlet i Øst Tyskland, og det giver faktisk fint mening for mig.

Citat
Hvad vil du med mig? Jeg sagde bare min mening omkring dit indlæg, og pludselig skal jeg "hænges ud", eller hvad?

Måske er Disken i virkeligheden Teil. Adfærden med at "hænge" folk ud i oprettede tråde/tips er i hvert fald slående..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 13-07-07 11:32

rammende

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 11:39

Måske Kandu skulle deles op i Seriøse og Useriøse brugere

Disse skulle så ikke have adgang til at kommentere hinanden.....

Hvor ville Kandu blive kedelig (for den ene gruppe)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 11:48

Kandu ville blive kedelig for alle, hvis vi ikke alle måtte kommenter hvad vi har lyst til og måske ved noget om i øvrig er diskens tip ikke sådan lige at tyde, og også ret meningløs, jeg gætter på, at disken undres over, at du i din profil skriver, at du i en alder af 21 har prøvet lidt af hvert, lidt længere nede skriver han: Jeg er 50 og nybegynder, du vil sandsynilgvis give ham ret om 30 år , men lad nu disken selv forklare, hvad meningen er, vi venter

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 13-07-07 11:52

o.v.n Det kan være du har ret... Jeg kan da også høre nu at det måske ikke er heldig formuleret, men det burde nu ikke være værd at lave et tip for (tak til kandu for muligheden for at få minus-point for tip).

Men "lidt af hvert" menes at jeg har et par halve uddannelser på min ryg, men er nu igang med at færdiggøre en som jeg har hængende.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 11:56

Jeg undrede mig også, da jeg læste tippet, den giver slet ingen mening, disken er vist nok en velbegavet eksemplar af menneske racen, men genier balancere på kanten af vanvid, ellers kan de ikke tænke geniale tanker

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 11:58

Ja...

Det er "farligt" at oplyse for meget om sig selv - det bliver brugt imod dig....

Det vil du kunne konstatere med hensyn til "flere" andre brugere

Sørgeligt men sandt

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 12:08

Og refii er en Kandu bruger kan jeg se jeg kan nu godt li´ at der står lidt om hvem der gemmer sig bag profilen, ikke fordi jeg er nysgerrig, slet ikke, vil bare vide alting en tillægs oplysning som ikke står i min profil: Jeg har ferie nu, og i kan forvente min indblanding i alt nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 12:18

Citat
ikke fordi jeg er nysgerrig, slet ikke

Sandheden kan omgåes på mange måder

Læg mærke til jeg IKKE kaldte dig "løgner"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-07 12:26

Citat
refi

Dato : 13-07-07 11:58

--------------------------------------------------------------------------------
Ja...

Det er "farligt" at oplyse for meget om sig selv - det bliver brugt imod dig....

Det vil du kunne konstatere med hensyn til "flere" andre brugere

Sørgeligt men sandt

Derfor oplyser du refi ikke noget om dig selv. Du skulle jo nødigt miste point Til gengæld deltager du i næsten alle tråde her på kandu. Så kan det jo så diskuteres om du har viden om alle de tråde du deltager i.

Jeg har nu mere respekt for en bruger, der tør sige sin mening uden hensystagen til hvad andre brugere mener.

ostemanden

Her får du så min mening om denne tråd.

Jeg har været bruger på kandu en tid. Opfatter denne tråd som en "tudetråd"

Med tudetråd mener jeg, at det ikke er nødvendigt at oprette en tråd som denne.

De fleste brugere har været udsat for at blive "irettesat" af en anden bruger. Men hvis man vil gøre mere opmærksomhed på sig selv, ja så opretter man en "tudetråd" så man lige kan finde den bruger, der vil støtte en.

PS: Så forstår jeg heller ikke det disken skriver, men det gør hans katte sikkert LOOOOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 12:29

Citat
Til gengæld deltager du i næsten alle tråde her på kandu

Det gør det mere spændende - HVEM der egentlig er tale om

Viiiii kan jo kalde mig Morten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-07 12:48

Citat
Hmm, måske er det flueknepperi det her... Men jeg har intet bedre at lave?

Køb en fluesmækker, så får du "knaldet" mange i løbet af no time, hvis du ikke bliver for træt

God weekend men pas nu på det er fredag den 13.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 13:01

Citat
men pas nu på det er fredag den 13

Kommer an på HVOR du befinder dig......

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-07-07 13:48

Jeg læste dit 'tip' som en MEGET stor ROS til en MEGET flittig ung fyr - og så sammenligner 'Disken' denne unge mands præstationer med sine egne,hvor han, tilsyneladende mener at han ikke selv når den unge til sokkeholderne i forbindelse med af have præsteret noget i livet - MEN at han mener at han er påvej, da han nu, i en alder af 50 år, er begyndt at prøve at gøre noget ved det (50 år - nybegynder).

Jeg tror ikke at Disken, som sådan, vil dig noget specielt, jeg tror faktisk at han beundrer din indsats.

Da han så vælger at sætte sine 'oplysninger om dig' ind som et 'tip' det KUNNE jo tolkes som et:

" Se her venner, nogle kan bare det dér med livet! Ham her har bevist at HAN kan........
' SÅ KAN DU/VI OSSE'.

Måske overtolker jeg - men jeg tror det egentlig ikke. Disken er, når man følger ham lidt her på kandu, en meget meget følsom gut, en gut som bare gerne vil snakke og hygge sig og i det hele taget en fyr som 'lægger mærke til' ting og sager som nogle af os andre måske ikke lige ser? Jeg så f.eks. en tråd hvor Disken er SERIØST nervøs for en anden bruger her - på grund af at vedkommende ikke havde vist sig i nogen tid. Disken gav virkelig udtryk for at være bange og bekymret. Han kunne dog ikke holde sig vågen hele natten, for at vente på svar fra den efterlyste, men måtte gå i seng. Denne tråd viser en lidt anden 'Disken' end mange er vant til.
Desuden viser han gang på gang at han elsker sin 'møgkat' utroligt højt - men 'Rigtige mænd viser ikke følelser'....derfor bliver det til 'møgkat' og alt muligt andet.

Kort sagt (umuligt for mig): Jeg tror såmænd bare du skal være glad og stolt for dette 'tip' frá Disken, han har ikke ment noget som helst ondt med det - men altså.....ja ovenstående
JEG ville være blevet stolt af sådan et 'tip' hvis det var mig det drejede sig om - men jeg kan sagtens se at det ikke lige er det vi normalt betegner som et 'tip'.

- tror jeg.

Venlig hilsen og god weekend fra Dorthe.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-07-07 13:49

Undskyld - der skal stå (i starten): Jeg læste DET tip....

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-07-07 13:49

ja jeg er også en af dem der ikke altid lige kan tyde hvad disken skriver/mener men en ting er sikkert han er svær at undvære/komme uden om her på kandu for han spøjse udtagelser og meninger...........længe leve folk der ikke altid er som vi gerne vil ha dem......

GOD WEEKEND TIL JER ALLE SAMMEN

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-07 15:25

Er disken en mand

Citat
Jeg så f.eks. en tråd hvor Disken er SERIØST nervøs for en anden bruger her - på grund af at vedkommende ikke havde vist sig i nogen tid. Disken gav virkelig udtryk for at være bange og bekymret. Han kunne dog ikke holde sig vågen hele natten, for at vente på svar fra den efterlyste, men måtte gå i seng. Denne tråd viser en lidt anden 'Disken' end mange er vant til.

Var det dig vil.du disken var nervøs for LOOOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-07-07 15:29

ostemanden

Tag det ikke så højtideligt med, hvad en anden bruger eller flere mener om dig.

Jo mere du gør opmærksom på det, jo flere brugere vil lægge mærke til dig.

Men hvis det er det du vil opnå, så må du tage det "negative" med fra andre brugere.

God weekend

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-07-07 16:40

Citat
men pas nu på det er fredag den 13.
Jeg synes nu fredag d.13,kan være en god dag.
Islamisk trossamfund tabte injuriesagen,mod Pia Kærsgård,der var anklaget for at kalde en spade for dens rette navn.Endvidere blev en pakistansk familie anholdt i Kastrup,med 4 kilo kokain.Jo,de "beriger" vores samfund.Og jeg har fået gang i græsslåningen,ta`r lige en pause.
Alt i alt,en fredag d.trettende,jeg er tilfreds med.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 16:46

Citat
Og jeg har fået gang i græsslåningen,ta`r lige en pause.
Alt i alt,en fredag d.trettende,jeg er tilfreds med.

Syntes jeg kan se noget "ryge" i det fjerne....

Sikker på det ikke er din plæneklipper der er i flammer

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-07-07 17:54

Citat
Er disken en mand

Citat
Jeg så f.eks. en tråd hvor Disken er SERIØST nervøs for en anden bruger her - på grund af at vedkommende ikke havde vist sig i nogen tid. Disken gav virkelig udtryk for at være bange og bekymret. Han kunne dog ikke holde sig vågen hele natten, for at vente på svar fra den efterlyste, men måtte gå i seng. Denne tråd viser en lidt anden 'Disken' end mange er vant til.

Var det dig vil.du disken var nervøs for LOOOL

ans>>.....jeg tror ikke du forstår 'budskabet' ans og jeg forstår ikke dit indlæg her? Er du sarkastisk, ironisk eller ondskabsfuld, denne gang?

MEN - skulle andre have misforstået mit indlæg som ans fremlægger, og som i øvrigt er taget ud af hele sammenhængen, som alle kan se - så uddyber jeg hjertensgerne:

- Det er meningen, med dét jeg skriver i ovenstående citat, at fortælle at JEG betragter 'Disken' som en omsorgsfuld, varm og kærlig fyr - og i den pågældende tråd var han oprigtigt bekymret for en anden bruger herinde.
Er det morsomt (ans?) - så lad det da være morsomt, jeg beskriver blot hvad min mening om 'Disken' er. Muligt den er forkert og osse morsom - men den er min.

At 'disken' har nogle problemer, det ved vi vist alle, det ses tydeligt på hans indlæg - men det er vel egentlig heller ikke sjovt (ans?) eller er det? JEG synes ikke det er sjovt - og jeg mener selv jeg har en rimelig udviklet humoristisk sans.

Mosebaek>> Du har ret, det er en ok 'fredag d. 13.'

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-07-07 17:57

Ta`r lige en pause mere.....
Citat
Syntes jeg kan se noget "ryge" i det fjerne....
refi,jeg vil helst ikke mindes om "røg".
Sidst jeg så til oliestanden på Briggs & Stratton`en ku`jeg ikke få øje på olien.(Der plejer at være en lille dippedut,i påfyldningsrøret,som olien skal nå op til).Hældte 1/4 liter på.Startede,den kørte ca.
10 sek.,så væltede røgen ud af den.Stoppede den med det samme,men naboerne var allerede på vej med hæksakse og base ball køller.Råbte op om co2,global opvarmning,og en masse andet,jeg ikke li`e fik fat i.Sugede den kvarte liter olie op igen,og siden har den igen,gået som en drøm.
Nu er pausen forbi,må igang igen.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-07-07 18:07

Citat
injuriesagen,mod Pia Kærsgård
Skal måske lige indskyde,at det ikke er så meget det at Pia Kærsgård vandt,(Hun er normalvis ikke min kop te)men mere at de andre tabte.

V.H.Mosebaek.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-07-07 19:37

Disken er altid et studium i tydning og nogle gange ganske tvetydig og underfundig...og tak for det.

Ting s_kal IKKE ALtid taGes ....- for påLydende gUDskelov for ____intet er mere s.måt end ENS artethed

Ziggy99

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 13-07-07 21:40

Først - en dejlig fredag d. 13.......................bare den nu holder.

Tilbage til studiet.
Jeg kender ikke Disken i virkeligheden, men her via Kandu er han (sproget er ikke fra en dame)
meget hjælpsom, men til tider tror jeg katten kommer for tæt på tastaturet.
Det er ikke altid nemt at læse det katten har været med til - men underfundigt er det da.
I skal ikke læse det der er understreget...............men alt det der står mellem linierne.

Med hensyn til at vide hvem der er hvad - hvorfor det. Jeg kender 3 stk Kanduer i det virkelige liv.
De er alle rare med egen mening om mange ting, men det bruger jeg ikke til noget, for vores fælles passion (computere og andet legetøj) kan vi sagtens hygge om.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 13-07-07 23:37

Ok e.c, så lader vi være med at læse det der er understreget!
Ja - han er sq go' nok, ham Disken

God weekend!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-07 13:16

I mine øjne er disken en flink fyr: Hjælpsom, kærlig, vidende og en smule 'skør'.

Ham ville jeg bestemt ikke have noget imod, at have som bongkammerat

Har I andre iøvrigt tjekket hans hjemmeside?

http://www.steenmartinsen.dk/

Den er under konstruktion, men jeg har set den 'gamle' hjemmeside og der var bestemt ikke noget at udsætte på hans 'guider' til Ms-Windows og HTML programmering.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-07-07 13:35

Klart... det havde jeg da ikke tænkt på.

Når
Citat
'guider' til Ms-Windows og HTML programmering
er i orden, så er man da
en
Citat
flink fyr: Hjælpsom, kærlig, vidende
LOOOOOOL

Verden ifølge........???????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 17-07-07 13:45

PS Molo

Du lader vist dine tanker drage mod begrebet BONG (pudsigt nok lool), hvilket vist er noget man fyrer hash i

Citat
, Fra Wikipedia, den frie encyklopædi
En glas-bong En bong er en type vandpibe, som især benyttes til hashrygning

Selvfølgelig kan jeg se, at en "Bongkammerat er en indlysende mulighed"

Men mener du en god ven, så staves det "bon"

Citat
bon camarade en °[bõ kamarad] (fr.) "bonkammerat" [b ong-], fortrolig;
god kammerat

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 17-07-07 16:15

..og så er dén ged barberet!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-07-07 19:54

Ostemanden, Disken med flere................. dette link er ikke til jer.

http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-07-07 21:36

Klumme -> Undskyld min 'lydskrift' : Fr. udtale af bon = bong ...med Ama'r dialekt altså

Dine associationer til ulovligheder og hashrygning synes jeg nu du burde holde for dig selv

..især; når dit eget citat indeholder lydskriften: [b ong-]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 04:40

Citat
http://img169.imagevenue.com/view.php?image=77029_snap009_122_574lo.jpg

ØBBERbøv og bare tær¨'

Og der er stadig IKKE EN FUK PM til mig.

Men har anmeldt MIG selv til POLIYIét_____
hvor mange af kan man få DET TIL
GLEM MIG_________________
Var PÅ miliTÆRT grund_____UPSSSSSSSSS
De skø_ sgu
MEN FIK ET PAR PÆNE shots. ___Policesen gerne ville se O

snak med kyle´´´´´´ n istedet,

BUGGY__man

Du skriver I DIN beskrivelse = at du kender til PHP og
andet___________Øhh TAG DOH AT HJÆLP.......... molo_kulen
tvivler på: at han kender til PHP, eller ville jeg GERNE teste
HANS server

Mig kender DU ikke, men er sikkert en AF DE 1____ STE

til at hjælpe.

Men ved desvarrw ikke o jeg er FUKT/ eller har fået et godt SKUD
i kasen________
det så ikkr pæmt ud______

HA det

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 04:42

Citat
Måske er Disken i virkeligheden Teil.

Teil har 30 sekunder´s karantæne HOS MIG.
lolll

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 05:02

Var det HELE bare TIL MIG__________
SORRY... har ''været ophængt..''
er kommet til at tage et par billeder på militær GRUBD, som er blevet overgivet til POLI

Og så snakker man OM hvad FANDE#N B Gates laver på MIY SYSTEM

DET JEG MENTE MED AT DU kender TIL PHP o:s:v OVER DIN PROFIL
HVORFOR fanden OG ANDET___HJÆLPER DU SÅ IKKE MOLO ELLER ANDRE, DER
ikke ER /VIL KENDES VED PHP

OM MIT SPROG_____________
ER_______-
UNDERHYLET______________
tegn på tankegang = ///PHP////// CSS /////////OG HVAD VAR DET NU html ???
IKKE KAlDES.................

DEN ENESTE JEG SKAL STÅ TIL hangmnn OVERFOR___
KENDER JEG IKKE:::::::::MEN DET JUNNE DA VÆRE ___eller.........

Om mit skude tastatur, skriver STORT eller lille, meninhen burdde være GOD NOK

Det er SÅ SLIT_ at man skal tænke ___hvor er AÆØÅ

Men skal SGU da gerne stoppe herinde______

men ikke for DETTE-------------

Så skulle ET VÆRE for ULOVLIGEDER________

AF HVILKR jeg jun HAR gjort 1 af

VIDEREGIVE en REG/ key )= nøgle til et virus/ anti program

DEN må jeg få TÆSK AF stil_s IKKE andre

er i selb så Fandens hellige............

Bortset FRA DET, skulle dova have ?? haft et paR
men kan se, det godt kan VENTE

Fej med EGEN kost_____før i bruger ABDRES fortov-

Mange mennesker herinde tror _________
og her stopper jeg // skal VI BYTTE_______

JEG VIL IKKE, MEN HVAD DIN
Ha dt

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 05:10

Nemmere at smide en PM end SMIDE POINT`s væk 500 LOL
jeg har intet at skulle bruge dem til________

Har masser
Citat
Måske er Disken i virkeligheden Teil.

Så er det SGU GODT__falske anklager, er værre END ÆGTE.
der ikke kan bevises

Men tror der er en DER HAR HAKKET MIG før, der til staidghed spøger
INGEN besked i PM men FUK den PM----------

Og dova, var ved at lægge et par point´s til dig,
da jeg rendte ober mig selv..........
http://img151.imagevenue.com/img.php?image=01017_snap009_122_764lo.jpg
ØV
b APPY

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 05:52

Citat
Var det dig vil.du disken var nervøs for LOOOL

nje-t
KISSAN-----------

Citat
at have som bongkammerat

hAR aldrig HØRT UDTRYKKET FØR

Men BILLY BONG_ kender jeg DA

Jeg behøver ikke forsvar__ dr er masser af DK licens.
som andre KAN brokke sig over_ ikke mine LOVLIGHEDER_

kan IKKE gøre for. at du henter NOGET NED_ som i ved er ulovligt.
GIVER KUN 1 LINK

SORRY __ hvis det har ophidset DK / lille k du
men er der IKKE andre og mere ALVOLIGE sager: der GNAVER på overfladen

Min side ER PT NEDLAGT= grundet MISBRUG herindefra:
men ikke andet at forvente________

Og det; med AAT læse mellem _____
GOD ting, i er trods alt OGSÅ mennesker.
Og jeg tvivler, jeg DØMMER så hårdt__

Men ville gerne se klamme og creamy GÅ hjem___med et mavesår.......
SKAL DU OGSÅ KØRES HJEM___________
Nej tak<: bare hvad man kan forlange af et DK samfund.
AT BLIVE SMIDT UD FRA HOSPITALET ???? uden tøj på.
i 10' frost JO_ så behøver jeg andet end HJÆLP.
Har i HELE MIT LIV egentligt IKKE BROKKET MIG.
Men at skulle tage en FUXK bus hjem, og ud og habdle dagen efter,
den slog SELV SOCIALEN OG MIN LÆGE toTALT UD AF DERES såkaldte SAGER.
Men om jeg brokkede mig _ NEJ hvorfor DOG_ KATTEN HAR DET DA GODT
Og så drikker man______GAD VIDE OM DER ER GRUND TIL DET
http://img189.imagevenue.com/img.php?image=03319_auh_122_90lo.jpg
SORRY _ kom lige til at se mit NICK og gk herind.
eR HER BARE SÅLÆNGE O.S.V
Jeg kan bruge JER/ men behøver JER IKKE

APPY ROAD

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 05:57

PAS andre end jer selv_ det kan betale SIG

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 06:17

Kære NULBON, osse kaldet disken (har ikke noget med bonkammerat at gøre)

Hvordan syns du selv det går???

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:24

Citat
eg er 22 år, og har prøvet lidt af hvert... Har noget kendskab til IT, herunder især telekommunikation. Jeg er erfaren PHP og MySQL programmør, og har et godt tag på computere generelt.
Er pt. ansat i TDC Produktion A/S som telemontør!

Jeg er erfaren PHP og MySQL programmør,

Og ikke hjæler andre, med en simpel KODE:::::
Og så kender du ikke til en SØGEKODE _ på Google

Der jeg ville hen/ HÆN

JEG er snart 50 og haft PC 4/5 år og kan IKKE en RADISSE. OK

UKRUDTET længe leve

Citat
Kære NULBON, osse kaldet disken (har ikke noget med bonkammerat at gøre)

Hvordan syns du selv det går???

Kender DIG ikke privat_ og vil det heller ikke:::::

Men Ha et

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:25

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:27

Citat
Klumme

Sidder/ ligger og SER Abernes Planet_ og de er på højde med dig/
LOL

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:27

Og det var den første, med C Heston

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 06:29

Passer ikke sammen med dette udsagn

Citat
Kender DIG ikke privat

Men det forbavser mig ikke

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:29

Hvilket IKKE gør DET BEDRE, hvis han ikke havde andre = med spillere
der kunne sit ARBEJDE.

Stopper her, inden hjertet siger stop/ rødt lys

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:30

Men det forbavser mig ikke
KENDER JEG DIG

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:31

HVIS vi er i familie_____FARVEL og ha det godt.
Håber du KOMMER godt hjem.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-07-07 06:32

mister postman

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 06:39

LOOOL Jeg ka sgu ikke la være at grine af dig kl. 6.45 om morgenen Du er edderbankemig skør i knolden

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 20-07-07 07:20

Hmmm... Er stadig ikke blevet et hak klogere, men er da glad for at jeg fik oprettet en "tudetråd" så andre kan grine lidt...

Disken, jeg ved ikke hvornår jeg har trådt dig over foden, eller gjort andet for at fornærme dig. Men jeg beklager hvis du har følt dig truffet eller ramt af mine tastetryk. Det er ikke min hensigt at skade folk herinde. Og jeg hjælper da mindsandten også dem som jeg kan.

Men som sagt, er jeg ikke blevet klogere, og jeg fatter stadig ikke dine indlæg. Men sådan er jeg vel, og det bliver vel næppe anderledes!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-07 10:09

disken -> Jeg vil nu gerne komme ostemanden til undsætning og skrive, at jeg nu altid har opfattet ostemanden som en hjælpsom fyr, når det kommer til bl.a. netværk, ADSL og routere og andre teknisk svære dicipliner.

Underligt nok mener Klumme ikke at det er hjælpsomhed der gør, at man uden betaling deler ud af sin tekniske viden til andre og efter bedste evne prøver at løse deres problemer.
Måske det er fordi Klumme intet selv har, at dele ud af?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-07 10:11

..eller også aner Klumme ikke hvad hjælpsomhed er?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-07 10:16

Se der ramte du sømmet på hovedet Molo

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 10:17

Citat
Underligt nok mener Klumme ikke

Alletiders Molo. Jeg spør bare dig hvad jeg mener, selvom det er taget ud af den blå luft.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 10:23

Og så skulle den lille "JUHUpige" lige ind og bøvse med, fordi han har lært noget nyt......... hovedet på sømmet LOOOOL

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-07 10:26

Citat
Alletiders Molo. Jeg spør bare dig hvad jeg mener, selvom det er taget ud af den blå luft.

..ikke forstået?

Klumme du har indtil flere gange 'latterliggjort' mit krims-krams, som du kalder det, når jeg gør opmærksom på fejl eller uhensigtsmæssigheder i dette sites brugeres hjemmesidekode og kommer med anvisninger til at bringe det iorden. Jeg undres selv over 'årsagen' til dette, men antager at det bringer Klummes pis i kog, at han ikke selv besidder samme viden og ekspertice. Misundelse og mindreværdskomplekser tror jeg det kaldes.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-07 10:27

py ha for en stank,det er lige så skærmen dugger på indersiden det må være lumre klumme klump der ikke
kan holde sig.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-07 10:28

børst tænder det hjælper.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-07 10:33

Han har kun en ekspertice(mund lort)

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 10:47

Hvor svært kan det være lille Molo. Du skriver:

Citat
Underligt nok mener Klumme ikke at det er hjælpsomhed der gør, at man uden betaling deler ud af sin tekniske viden til andre og efter bedste evne prøver at løse deres problemer.

Måske det er fordi Klumme intet selv har, at dele ud af?

Første linie skriver du hvad jeg mener, så er det sgu da nærliggende at spørge dig fremover, hvad jeg mener.

I sidste linje har du til dels ret. Efter ved forskellige lejligheder at have bragt smørebrød, FF'ere, 1/1 Brændevin, en frikørt mobiltelefon og slik ud til dig - altsammen uden beregning -, må jeg indrømme, at der ikke er så meget tilbage på gavehylden til dig.

Der var faktisk et tidspunkt, hvor jeg havde "medlidenhed" med dig, og syntes det var urimeligt, at du skulle eksistere for den smule du nævner på Kandu. Men jeg må da indrømme, at efterhånden som jeg lærte dig at kende, aftog min medlidenhed og sympati drastisk og hurtigt.

Med hensyn til dit krims krams. Det er da helt i orden at du skriver dette for mig nonsens i tråde hvor det drejer sig om dette, men symptomatisk for dit væsen, bruger du det osse i andre tråde, når du synes at opmærksomheden omkring din person er lidt for svag. Svarer til at en læge eller jurist slynger om sig med specialudtryk i folkeligt samvær, udelukkende for at gøre opmærksom på sine fornemme kvaliteter, og " sehvadjegkan" Så brækker jeg mig!!!!!!

I øvrigt fatter jeg ikke at du kommer ind i denne tråd og kæfter op, slet skjult at du blot ønsker at yppe kiv med mig, eller for at "forsvare" disken. Men du keder dig måske..... er der ingen der gider snakke krimskrams med dig. Utroligt at du ikke fatter, at verden består af andet end krimskrams og din levnedsbeskrivelse over dit ynkelig liv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 10:49

3 flotte indlæg Manse. Det skal nok gå altsammen. Jeg synes du blir bedre og bedre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-07-07 10:50

Nu er tråden gået i selvsving og jeg fjerner fluebenet, gider ikke alle de mail til en endeløs ævlen og kævlen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-07 10:51

Citat
Manse9933

Dato : 20-07-07 10:16

--------------------------------------------------------------------------------
Se der ramte du sømmet på hovedet Molo

Mener du, at en bruger går rundt med et søm i hovedet !!!!!!!!

Er det ikke denne vending du tænker på

Citat
slå hovedet på sømmet udtryk for at noget får nogens tålmodighed til at briste

Så er det bare, hvis tålmodighed bristede !!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 10:53

o.v.n.

Det er da helt i orden, men må jeg spørge dig hvorfor du skriver dette. Du kan da bare liste af lisså stille som du listede ind. Du gjorde da ikke den store stads ud af det, da du gik ind i tråden første gang.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-07 10:59

Det er begrænset hvor meget tid jeg vil spilde
på at analyserer en skralde spand.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 20-07-07 11:01

Ja Ja noget skal man jo lave ikke ans.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 11:04

Det går da flot mansemand. Meeeen hold dig nu fra disse analyseopgaver. Det vil overstige dine evner, og så mister du bare modet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 11:34

Nøjjjj hvor blev der stille hva Molo?? Fint nok.

God weekend til dem der har fri.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-07 11:36

Det er teknisk ekspertice du ikke har megen at dele ud af Klumme. Det er hvad jeg skrev. At du ikke kan forstå en simpelt sætning skrevet på alm. dansk i dagligdagssprog uden at lægge en helt anden mening i det, kan næppe lægges mig til last

..og så har du selv i flere tråde end jeg kan holde styr på, fremturet med mere eller mindre relevante kommentarer i forhold til spørgsmålets ordlyd uden at have nogen som helst intensioner om at hjælpe andre brugere, så: Fej for egen dør ..før du bekymre dig om lort på andres trappetrin.

Mit 'ynkelige' liv skal du slet ikke bekymre dig om ...jeg klarer mig ikke så ringe endda

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-07 11:43

Prøv nu liiiige at sammenholde det informationsbærende element mellem de 2 sætninger du citerer:

Citat
deler ud af sin tekniske viden til andre...

Klumme intet selv har, at dele ud af...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 11:55

Citat
Det er teknisk ekspertice du ikke har megen at dele ud af Klumme

Nej det har du da ret i, og i din forsnævrede egocentrerede tankegang er kun muligt at være rundhåndet og hjælpsom, hvis man har en pose krimskrams at dele ud af.

Og fyldt med løgn det er du stadig. Jeg kiggede lige på min historik, og så sgu at jeg 98 gange har fået point for at besvare et spørgsmål.

At det så ikke er ret meget over lang tid, er pishamrende ligemeget for mig, og hvad jeg har svaret eller ikke svaret rager under ikke dig en dyt samt er under ingen omstændigfheder et udtryk for hjælpsomhed. Jeg mener heller ikke, at det noget sted i reglerne for Kandu, er nævnt at det er en betingelse for "medlemskab" at man besvarer spørgsmål. Hvis det skulle være implicit, så bliver der dælme mange, der må forlade Kandu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 12:02

Citat
Mit 'ynkelige' liv skal du slet ikke bekymre dig om ...jeg klarer mig ikke så ringe endda

Det er jo svært at slippe for, da du med millimeters nøjagtighed har tyndskiveskåret dig selv og plastret Kandu til med det op til flere gange.

Og næææ det ved jeg såmænd godt..... på andres regning.

Pudsigt nok er det ikke den speech du leverer på kommunen og hos AF. Jeg kom udelukkende ind på det, fordi du selv henledte mig på emnet, som ligeledes op til flere gange har været beskrevet til kvalme på Kandu.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 12:03

Og så vil jeg lade ostemandens tråd være i fred, så ikke osse den skal tilklistres af dit ynkelige egoævl.

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 20-07-07 15:23

wauw for en tråd jeg fik oprettet... Skal vi ikke se om vi kan gøre den til den længeste, mest irrelevante tråd på kandu? Det bliver nok svært, for synes der er mange af denne kaliber...

Jeg oprettede tråden fordi jeg gerne ville høre disken hva meningen med at hænge mig ud i et tip var. At det så udviklede sig til regulær mudderkastning mellem to andre parter...

Jeg tror jeg lader tråden stå åben... Lidt endnu!

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-07-07 16:28

Ostemanden - som du måske har set i mit tip - kan det være vigtigere for nogen, at personhetze.
For disse personer er en god diskussion ikke nok...................der skal slagsmål til.
Det er lidt trist, at der er nogle få som føler sig kaldet til mudderkastning.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 16:32

Du kan da lægge dit tip ud en gang til ec, hvis du er bange for at nogen ikke ser det.....altså hvis du må for konen. Har du forresten selv forfattet tipset?? Det er altså flot lavet af dig

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 16:35

Jeg kan da hjælpe dig ec

http://www.kandu.dk/Tip15450.aspx Et tip, som ec selv har lavet.... husk at rose ham!!!!

Så du fortsat kan bære brænde til bålet. For en fuckupper det er du da skjult under dit åhhhh så pæne ydre. LOOOL

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-07-07 16:48

Du er næsten for nem.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 16:52

Ja da. Vil da ikke udfordre dit intellekt emesen. Du blir jo osse hurtigt forsinket og stresset, hvis du skal ha' dine indlæg læst igennem af fruen, før du sender.

Så går du bare og laver dumme ting og får skæld ud, og risikerer at blive sat på kur, eller skal pudse vinduer, pudse husets sko mv. Så derfor bette mand.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-07-07 17:13

Klamme - gå dog hen og snak med en læge om dit mindreværdsproblem.
Det må da ikke være rart, hele tiden at skulle tænke i de ubehagelige baner.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 17:19

Det er da ikke nødvendigt. ec Jeg har jo dig. Og du er dødskrap. Du kan stille en diagnose uden at have set patienten.

PS.
Tænke i hvaffor nogle baner... Jeg har aldrig taget en bane, og du får mig heller ikke til det

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 17:22

Hov forresten!!!!!!!

"Klamme" er arne fuckingpunktum jakobsens udtryk, så hold lige snitterne væk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-07 20:28

..hva' er der nu galt? Prøv e.c med f.eks. ....GRUMME !!!

Kærlig hilsen... </NASSERØV>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-07-07 20:34

Jammen så skal det da være " Hil den grumme "

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-07-07 20:34

Tissepause

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 20-07-07 20:36

Krumme den Grumme..... Det er da okay......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 20-07-07 22:00

Citat
..hva' er der nu galt?

Der er intet galt

Citat
Jeg oprettede tråden fordi jeg gerne ville høre disken hva meningen med at hænge mig ud i et tip var. At det så udviklede sig til regulær mudderkastning mellem to andre parter...

Jeg tror jeg lader tråden stå åben... Lidt endnu!

ostemanden har så valgt at lade tråden stå åben ....lidt endnu.

Om der ventes på et svar eller ej fra disken, som ostemanden kan acceptere eller om ostemanden kan li' mudderkastning, det bestemmer ostemanden jo selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-07-07 23:44

Korrekt ans -> Det er nu engang vilkårene ..og ostemandens beslutning

..dét hverken kan eller skal vi andre blande os i

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-08-07 11:40

Citat
Hmmm... Er stadig ikke blevet et hak klogere, men er da glad for at jeg fik oprettet en "tudetråd" så andre kan grine lidt...
- jeg tror du skal være glad hvis du ikke bliver mere forvirret og lade den ligge der. Tror ikke du er den eneste - men underholdende er det da.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-08-07 22:46

Citat
Og nu vælger du så at lave et tip vedr. mig... Hvad vil du med mig? Jeg sagde bare min mening omkring dit indlæg, og pludselig skal jeg "hænges ud", eller hvad?
Hmm, måske er det flueknepperi det her... Men jeg har intet bedre at lave?

Citat
pludselig skal jeg "hænges ud", eller hvad?

FOR HVAD__jeg er sgu ikke expert i noget som helst:
men kan en PHP o.s.v expert som DIG_ ikke fatte at
indætte en SIMPEL LINIE under søg på google """! Ups.
OG FATTE AT DER SKAL UDSKIFTES //////
INDTAST NAVN PÅ DIN ARTIST
SOM UDGØR SØGE_KRITERIET
Så melder jeg for anden gang til Legionen:::::::::
DOS__________
intitle:"index.of" (mp3|mp4) INDTAST NAVN PÅ DIN ARTIST -html -hatm -php -asp -cf -jsp
http://www.kandu.dk/Tip16310.aspx

Så fatter jeg ikke du giver NEGATIVE = 0 et eller andet___
Eller skulle der hellere være et PUNKTUM....

Fat LIVET og TAG DET SOM EN ??? = bad JOKE

ELLER GIV MIG ET TASTATUR DER IKKE FUKKER ANDRE.
Mit er SORT/ og rimeligt slidt, ____LOL = o.s.v

Og så er der ikke BOGSTAVER/ tal på det, slidt væk.
Det vil sige, der er et ÅØÆQWZ> tilbage med TEKST på.

TRÆK DIT SPØRGSMÅL_ JEG VIL SGU IKKE HAVE DINE POIMTS
Eller giv dem til VÆRDIG trængende.

Og hvis denne stadig ikke GIVER meneing________________
SÅ KOMMER DU IKKE HERINDE FOR TIT.

Smok__ og håb på den går over.
Pleher som regel at sige min mening.

Men kan da SE ____ det ER IKKE LIVET værd

PIE ahhpy

DER ER SGU NOGEN DER VÅGER ober Danskere____

NEXT

Kommentar
Fra : disken

Dato : 09-08-07 22:48

Blev det en DISSE bedre___

Appi røed

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 06-09-07 11:24

nææææh