/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
fra media player til mp3
Fra : jessenUOS
Vist : 305 gange
100 point
Dato : 12-07-07 14:02

Hej

Jeg har lige købt nogle sange fra TDC, nogle af filerne kom som MP3 og andre som windows media player filer. Jeg bruger itunes, men jeg kan ikke finde ud af at få media player filerne over i itunes. Er der nogle der kan hjælpe mig?

Hilsen Lone

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-07 14:50

Konverter dem til mp3

http://www.wma-mp3.org/

Kommentar
Fra : jessenUOS

Dato : 12-07-07 16:19

aha! Tak skal du have,

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-07-07 01:10

Kender ikke programmet, som refi linker til, men jeg tror ikke du kan omdanne dine wma filer, der er sandsynlivis DRM beskyttelse på, i stedet kan du brænde en lyd cd og lade Itunes importe musikken fra dennne cd

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-07-07 09:17

Citat
nogle af filerne kom som MP3 og andre som windows media

Ja det er da muligt nogle af dem så er låst

Så skal du som o.v.n. skriver ganske rigtigt først brænde dem til en cd (brug en rw-den kan slettes igen)
og derefter importere dem i ITunes så skulle beskyttelsen være væk......

Du kan brænde dem fra MediaPlayer.....

Og det er fuldt lovligt at fjerne denne beskyttelse når det er musik du har betalt for - bare til orientering...