/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Tour de france Hjaelp..!
Fra : Thylle
Vist : 509 gange
55 point
Dato : 12-07-07 13:45

Hej.. Er paa vej til 7 etape paa tour de france turen i aar.. Men har ingen erfaringer med det..

Hvor laenge vi onsker at staa paa bjergen col de la colombiere men er paa interrail sqq skal jo med bus eller tog derop.. men vi har ingen ide om hvordan mulighederne er og hvad man evt kan gore..! Hvis der er nogle der har nogle erfaringer eller kender nogle gode danske sider hvor man kan laese noget om det..! VIL MEGET GERNE HAVE HJAELP.. Ellers kommer vi ikke afsted..!

Mvh Kim

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 65 point
Dato : 12-07-07 13:49

Tja - der er nok ikke mange offentlige transportmidler lige der i øjeblikket.....

Så prøv en tur på tommelfingeren - det er nok det nemmeste.....

Kommentar
Fra : Thylle

Dato : 12-07-07 14:07

Hvad med Taxi..?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-07 14:34

Ja - hvis du har penge nok er det da ikke noget problem

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 12-07-07 18:31

Tag cyklen derop

Godkendelse af svar
Fra : Thylle

Dato : 16-07-07 12:21

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-07-07 12:23

Selv tak....