/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
*HASTER* Programmør søges
Fra : Hvilkendel
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 12-07-07 13:08

Brænder du for Nintendo (ikke nødvendigvis), og for at udvikle software, vil vi meget gerne høre fra dig! Vi står og mangler 1 spiludvikler til omgående ansættelse.

Du skal have kendskab til PHP, MySQL og meget gerne mere avanceret programmering.

Vi er allerede et crew bestående af 4 personer (2 grafikere, 1 adminstrator og en moderator), og alt det grafiske er så småt ved at være færdigt, så det eneste vi står og mangler nu er en programmør.

Er du interesseret i dette job, så skriv en ansøgning til Dan_Norup@hotmail.com med information om dig selv, og vi vil kontakte dig hurtigst muligt.

- Vi glæder os til at høre fra dig.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 12-07-07 13:23

Tænk en gang..................i mine ører lyder det som noget pyramide halløj.
Jævnfør de input der tidligere er kommet.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-07 13:33

Hvad laver jobannoncer her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-07-07 13:35

Nærmeste jobcenter - der er muligvis en der hopper på......

Annuller spørgsmålet
Fra : Hvilkendel

Dato : 12-07-07 13:46

I er desværre alle sammen dumme på jeres ansigt, så jeg lukker efter mig.