/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hvordan man laver mange smiley
Fra : biksemad
Vist : 820 gange
30 point
Dato : 11-07-07 22:44

hej jeg har købt mig en sony ericsson w810i,men hvordan laver man en masse smileyer efter hinanden,og en masse punktummer er der en gentagelses knap,det kan jo ikke passe at man skal blive ved med og gå ind i tilføj symbol og sætte en/et af gangen,please help
mvh jan

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 11-07-07 22:54
Accepteret svar
Fra : Knulle

Modtaget 40 point
Dato : 11-07-07 23:27

Jeg har også sådan en mobil og hvis du trykker på 1-tallet 3 gange kommer der på min mobil en smiley og så kan jeg på joysticket trykke ned og vælge den jeg vil bruge

Mvh.
Knulle

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 12-07-07 09:05

Når du ståri SMS tryk på knappen øverste hjørne th./ Tilføj symbol så er det bare at vælge løs

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 12-07-07 21:22

Tak for svaret Knulle.