/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
fiat multipla.nogle erfaringer
Fra : DJfrakja
Vist : 558 gange
30 point
Dato : 11-07-07 13:51

Er der nogen der har erfaringer med fiat multipla...den grimme bil. altså med hensyn til stabilitet og drift.? Skal man påtænke mange reperationer eller kører de bare uden prbolemer. Hvad med rust. er de slemme til det...overvejer at købe en fra 1999...

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-07-07 17:19

Jeg har ingen forhold til denne bil, men kan du evt. bruge denne side:
http://www.usedcarexpert.co.uk/FiatMultipla.htm

Kommentar
Fra : narhat

Dato : 09-08-07 23:42

Fiat multipla er officielt kåret til alle tiders grimmeste bil i tyskland!

Kommentar
Fra : tobifar

Dato : 11-10-07 14:31

Hvis du får et problem med at starte en Multpla den føste vinter du har den, er det i de fleste tilfælde at der er is i den bageste lydpotte, og en erfaring jeg har gjort mig, bor et lille hul i undersiden af potten, frem mod forenden så kondensvandet kan løbe ud når du stiller bilen fra dig.