/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
microft Outlook
Fra : xXx-ICE
Vist : 485 gange
50 point
Dato : 11-07-07 10:42

hej jeg har problemer med microft Outlook mår jeg vil sende en mail med en vedhæftet fil kommer den bare ind i Udbakke når den ellers skal ligge i Sent post
hvad skal jeg gøre???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-07 11:03

Mailen ryger i udbakke og bliver der, indtil den er sendt, hvis det er en stor fil du har vedhæftet kan der godt gå nogen tid, før mailen er sendt og automatisk flytter til sendt post

Kommentar
Fra : xXx-ICE

Dato : 11-07-07 11:08

ok men den kan ikke sende for der er en server der ikke vil acpterer den...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-07 11:11

Du skrev ikke noget om fejlmeldinger i spørgsmålet, hvad er det du vil sende? Måske kan det hjælpe at pakke filen som zip først

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 11-07-07 11:20

Du kan eventuel sende dine filer til en upload server, der er flere gratis muligheder for eksempel: http://www.storemail.dk/ der kan du sende op til 100MB filerne bliver liggende i 48 timer, du kan så skrive en mail med link til filen på Storemail, der også andre muligheder, hvor dine filer bliver liggende i længere tid, men så er der nogle reklame popop at døje med

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 11:21

Citat
ok men den kan ikke sende for der er en server der ikke vil acpterer den...

Det er så fordi du vedhæfter en fil med "ulovlig" filendelse.....

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 11-07-07 15:04

Du kan lave din fil om på denne måde.
eks.
abc.xls................omdøbes til.................abc.txt
sendes uden problemer (hvis den ikke er for stor)
og modtageren omdøber til.......................................abc.xls

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 11-07-07 18:24

Kan du sende alm mail uden vedhæftning