/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mobil tlf program driller PC
Fra : Brassovitski
Vist : 686 gange
200 point
Dato : 10-07-07 20:23

Hej
Jeg er igang med en større oprydning på en PC. I den forbindelse har fået et problem med at når windows starter åbner stifinder i C:\Windows\System32 og teksten under folderen DRVSTORE er blå. Jeg har sporet mig frem til at det har noget at gøre med et mobiltlfon utillity, som sansynligvis ikke er afinstalleret korrekt "BVRP Software - MobilPhoneTool". Findes der et oprydningsprogram der finde 'Glemte' programstumper som ikke er blevet fjernet korrekt? Jeg har kørt 2 forskellige oprydningsprogrammer til registry uden at det har hjulpet på sagen.

OS: Windows XP Pro med SP2

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 10-07-07 22:28

Har du prøvet at bruge CCleaner - den er meget effektiv til fjernelse at gammel ragelse på pceren.

Du kan hente programmet her http://www.ccleaner.com/download/

Du kan også læse om programmet på www.spywarefri.dk

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-07-07 08:14

Hej
Indtil videre har jeg løst problemet ved at slå den startlinie fra i MSCONFIG, som ved hver start åbner stifinder og vil forsøge at installere programmet, og det virker. Så må jeg se om der findes en mere korrekt løsning.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 11-07-07 13:40

Du kan også prøve i "tilføj/fjern programmer" om det måske stadig står der. Alt efter hvordan du har afinstalleret det.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 12-07-07 15:30

Tilføj/fjern programmer? Nej, programmet er ikke på listen.

Kommentar
Fra : coldane

Dato : 13-07-07 16:31

http://www.webmasterfree.com/RegCleaner_d7625.html

Men pas på hvad du siger ja til.