/ Forside/ Karriere / Job / Faglige organisationer / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 460
Mekaniker hvilken fagforening?
Fra : acilia
Vist : 4583 gange
50 point
Dato : 10-07-07 09:11

Kære alle
Jeg står og skal hjælpe et ungt menneske lidt videre i sit liv - og vil i den forbindelse gerne vide hvilken fagforening der kunne hjælpe en mekanikerlærling der mangler noget af sin uddannelse?
Er det Metal eller skal man vælge f.eks. 3F?
Kh
Acilia

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 09:13

Metal vil jeg mene.
3F er mest for ufaglærte.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 09:14

http://www.danskmetal.dk/sw84.asp
Ring metal og spørg.

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 60 point
Dato : 10-07-07 09:15
Godkendelse af svar
Fra : acilia

Dato : 10-07-07 09:17

TAK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-07-07 09:17

Velbekomme

Kommentar
Fra : enligmorherlev

Dato : 26-09-07 23:21

Nu er jeg selv ansat indenfor det tidligere AF ( arbejdsformidlingen) - og de fleste som er indenfor det fag du er - er medlem af danskmetal.

Som det også står skrevet lidt længere oppe - er 3F mest for de ufaglærte ( og dog) - de er begge udemærket akasser - så det er vel op til dig - hvilken du syntes tiltaler dig - både iht. kontigent og hvad de kan tilbyde dig af støtte hvis du skulle få brug for dette.