/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Denver tv+
Fra : hjalex
Vist : 807 gange
20 point
Dato : 09-07-07 19:47

Jeg har et denver tv TVD-2113 som pludselig står med en total blå skærm hvor der oppe i venstre hjørne står "key". Så kan jeg indtaste en kode på 3 numre eller bogstaver. Det kan intet, ligegyldig hvilke knapper jeg trykker på. Er der nogen der kender til det??

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 09-07-07 19:55
Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-07-07 20:06

Tror du ikke det er 4 tal der skal tastes ??????+

Kommentar
Fra : hjalex

Dato : 11-07-07 19:52

Jeg har checket hjemmesiden, men den fjernbetjening de har med i deres manual, er ikke den samme som jeg har. Jeg kan kun indtaste 3 cifre eller bogstaver. Den står bare med blå skærm. Der er ingen tvivl om at det er en slags kode der kræves, men alt hvad jeg læser om angående koder er der 4 cifre, der skal indtastes.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 11-07-07 19:57

Der er INTET i vejledningen vedr. 3 tal/bogstaver...

Du må have fat i forretningen hvor du købte det.....

Kommentar
Fra : Olsen83

Dato : 25-09-07 09:47

Hej med dig,
har du stadig dette problem ?
Har selv haft problemet, men fik det løst.
Ring hvis du skal have hjælp.

MVH.
Jan Olsen