/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
NERO + VIRUS
Fra : disken
Vist : 587 gange
20 point
Dato : 07-07-07 18:48

Kan det virkelig PASSE.
Det kommer fra denne side
http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-demo.php

2 STK: virus fra NERO
Trojan === DNSChanger gen 11

Den ligger 2 steder___
Under C:/ o.s.v
setup-nero mobile / signed
samme sted_ unsigned
HVIS IKKE; så en GOD forklaring.
Nu kan jeg ikke ENGANG få downloadét til at virke.
FTP/ HTML

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 19:24

Den tror jeg ikke på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-07-07 19:29

Du har sikkert hentet en crack et eller andet sted........

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 20 point
Dato : 07-07-07 20:06

Citat
No Virus Threat in Nero 7.7.5.1
As part of the development of Nero 7, we are using innovative methods to display pictures and videos. Some of these methods were used for the first time in version 7.7.5.1 and adapted to Windows Vista. As these methods were previously unknown to antivirus software manufacturers, this resulted in a virus warning being displayed in some antivirus software during the installation of Nero 7.7.5.1.

In the meantime, these methods have been examined by some manufacturers, have been classified as harmless, and the relevant updates of the virus definitions have been carried out. Once the antivirus software has been updated, virus warnings should no longer appear during the installation of Nero 7.7.5.1.

Warnings in spyware and mailware which appeared while initially installing Nero should also no longer appear after updating the relevant software (e.g. Adaware, Spybot Search & Destroy).

http://www.nero.com/nero7/eng/virus_threat.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 10:23

der findes desværre en trojaner der hedder trojan DNSChanger - med forskellige endelser - så hvis jeg var dig ville jeg scane godt og grundigt - alternativt lægge en log ind

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-07-07 04:48

No Virus Threat in Nero 7.7.5.1
As part of the development of Nero 7, we are using innovative methods to display pictures and videos. Some of these methods were used for the first time in version 7.7.5.1 and adapted to Windows Vista. As these methods were previously unknown to antivirus software manufacturers, this resulted in a virus warning being displayed in some antivirus software during the installation of Nero 7.7.5.1.
Citat
In the meantime, these methods have been examined by some manufacturers, have been classified as harmless, and the relevant updates of the virus definitions have been carried out. Once the antivirus software has been updated, virus warnings should no longer appear during the installation of Nero 7.7.5.1.

Warnings in spyware and mailware which appeared while initially installing Nero should also no longer appear after updating the relevant software (e.g. Adaware, Spybot Search & Destroy).

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-07-07 04:52

Kan KUN SIGE__________

Der blev NÆGTET adgang_ af Norman DK
'Til at køre programmet___

Men Mangler STADIG en forklaring___

ELLER KAN _ jeg heller IKKE læse mere_

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-07-07 04:53

which appeared while initially installing Nero should also no longer

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-07-07 04:56

MEN HVAD_ man får IKKE mange LUS for 20 POINT´s

MEN VILLE da_____bare gøre opmærkdom påm SKIDTET.

Sa de SELV indrømmer LORTET__________LOL

OG NEJ:::::::: IKKE EN HACK ELLER ANDET_

Ikke når heg henviser til deres EGEN FUCK side.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 11-07-07 04:58

GLEMTE

Godkendelse af svar
Fra : disken

Dato : 11-07-07 05:04

Siden ANDRE MALWARE _ kan finde en GRUND
til at jeg skal AFLYTTES af Nero__ får du skidtet.

Men sgu DA ujyhheligt, at DE behøver at lytte med__

HA _d

Men troede virkeligt, det var NOGET der satte GANG
I STIL_S ::: __men hvad

KEINE MALWARE__KUN nero + disken

= UPS ? så er der SGU da noget HELT GALT_