/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvad er en navbar?
Fra : Knulle
Vist : 625 gange
100 point
Dato : 07-07-07 10:26

Jeg har en Sony Ericsson K810i. Nu har jeg prøvet at overføre billeder til "Blog" og det er fungerer fint. Men hver gang jeg går ind på min blog fra min mobil henter den siden og derefter en navbar. Når den har hentet navbaren spørger den om jeg vil anvende nu og hvis jeg trykker ja kommer jeg ind på en side hvor der står jeg kan anmelde denne blog for anstødeligt indhold. Nu mener jeg ikke lige jeg har lyst til at melde min blog som værende anstødelig så jeg trykker nej til at anvende nu, og så sker der ikke mere.
Men hvis jeg går ind under filhåndteringen - webdsider - gemte sider ligger der nu 15 navbare

Hvad er det for nogen, der der navbare og kan jeg roligt slette dem?

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-07-07 10:44

Du spørger hvad er en NAVBAR, og det er egetlig bare navnet for en "værktøjtslinie", hvordan den så virker i din telefon er nok en anden sag...

Kommentar
Fra : Knulle

Dato : 07-07-07 23:41

Tak for svar men ville egentlig gerne vide i forhold til blog-sony ericsson hvad det er den gør, og om man kan slette dem når de ligger der? Og jeg undrer mig også over der kommer en ny hver gang