/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
explore/firefox
Fra : shakky
Vist : 822 gange
300 point
Dato : 07-07-07 09:36

Hejsa alle gode bruger.
Jeg mangler lidt hjælp. jeg har explore og er blevet anbefalet at prøve firefox men kender ikke
noget til dette,så her er et par spørgsmål.
henter man bare firefox og installere?
skal jeg slette explore først?
vil det berøre min outlook express?
mister jeg mine gemte favoritter?
er der noget andet jeg skal tage højde for?
håber på en hjælpelig sjæl.

Mvh Shakky

Accepteret svar
Fra : Denpete

Modtaget 310 point
Dato : 07-07-07 09:45

Hej Shakky,
Ja, du henter blot Mozilla Firefox og installerer - du skal ikke afinstallere din IE først. Blot vil du som 'altid' blive spurgt om Firefox skal sættes til at være standard-browser ( istedetfor IE).
Der er mulighed for at overføre dine Favoritter til Firefox, ligesom der kan hentes et særlig add-on så programmer/sites m.v. som 'kun' fungerer med Window IE vil kunne ses/bruges med Firefox. Din Outlook Exress er et selvstændigt mailprogram, som stadig vil kunne bruges som mailklient.

Prøv dig frem og se om du syntes det er værd at skifte...

Go' fornøjelse

Denpete

Kommentar
Fra : shakky

Dato : 07-07-07 10:06

Hej denpete.
Jeg har hentet firefox og fået det installeret med mine favoritter,nu vil jeg se om
det er noget jeg kan bruge/forholde mig til.
Jeg takker 1000 gange og forsat god weekend.

Mvh shakky.

Godkendelse af svar
Fra : shakky

Dato : 07-07-07 10:06

Tak for svaret Denpete.

Kommentar
Fra : Denpete

Dato : 07-07-07 10:10

--- Og i lige måde da. Der er en masse features/add-on's/tilføjelsesprogrammer m.v., som du kan prøve dig frem med.

Ellers er der jo altid hjælp at hente her på Kandu..

Denpete