/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Fire skriveborde
Fra : Firstoftwo
Vist : 765 gange
100 point
Dato : 06-07-07 00:03

På min første pc med WIN 98 kunne jeg have fire skriveborde fremme på skærmen, det kan jeg godt bruge igen, så hvor finder jeg det igen?

Firstoftwo

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 06-07-07 01:19

http://download.microsoft.com/download/whistler/Install/2/WXP/EN-US/DeskmanPowertoySetup.exe

Burde gøre tricket... Jeg fik den ikke lige til at virke ordentligt (xp home)

Kommentar
Fra : nuber2

Dato : 06-07-07 01:37

Egentlig virker det fint nok, jeg har bare besvær med at få dem til at holde wallpaper og funktionaliteten er ikke helt så god sompå kubuntu

Men hvis man er vant til windows og ikke stiller for store krav til tilværelsen er det sikkert det helt rigitge

Jeg er vidst kørt træt for i dag - natter
nuber2

Accepteret svar
Fra : nuber2

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-07 06:18

Du er ikke meget for at dele point ud.
Hvis du ikke bruger xp, så sig lige hvad du så bruger

Godkendelse af svar
Fra : Firstoftwo

Dato : 11-07-07 10:40

Tak for svaret nuber2.

--------------------------------------------------------------------------------
Du er ikke meget for at dele point ud.

Rolig nu, der kunne jo være der var andre programmer der var mere stabile