/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Weber
Fra : Mille35
Vist : 608 gange
50 point
Dato : 05-07-07 13:33

Weber gril
Skal jeg vælge One Touch Gold 47cm sort eller denne WEBER KUGLEGRILL ONE TOUCH SILVER 47 SORT

Og hvad er forskellen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-07-07 13:41

One Touch Gold 47cm sort hvis de to er dem du skal vælge imellem - min begrundelse - den store askeskuffe - for man bliver enormt træt og irritabel over en lille - eller ingen askeskuffe

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 05-07-07 13:43

Oki
Har nemlig lige solgt min Cobb grill "var så træt af den"
Alle siger weber er det bedste
Så må jeg se om jeg kan finde en billig weber bandit

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 05-07-07 13:44

gå helt klart op i 57 cm med askeskuffe

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 05-07-07 13:54

Nej det kan jeg ikke den skal med i vores camping vogn

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 08-07-07 07:42

det blev en One Touch Gold 47cm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-07-07 09:08

held og lykke med den - jeg tror du bliver glad for den

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 09-07-07 07:02

Håber jeg osse meget på er startet ferie idag og skal have gang i den i aften
Hvad kunne meunen Være

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-07 10:04

hahaha - kig vejret an og se hvad du kan finde på - google med grill mad - bortset fra det så kan stort set alt jo laves på en kuglegrill - for eks en kylling (med lækkert tilbehør selvfølgelig)

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 09-07-07 21:53

Tak for svaret miritdk. det blev kylling og den var god

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 22:20

jamen den gril er herlig - dejligt du fik noget godt ud af det. Du kan næsten lave alt på en kuglegrill jo - så det er bare med at eksperimentere.

Hvis du en dag falder over billige kotelletter - så køb dem - hvis de får en omgang god marinade og stegets på folie bliver de skønne - tilbehør på staniolen (skal lige på lidt før kødet) - halve champignon - store strimler forkellige farve peberfrugt - auberginer i skiver - serveres med salat og hvidløgsbaquette - så er den hjemme (hvis vi er mange laver jeg en kold kartoffelsalat - dvs kogte kartofler med krydret cremefraiche efter behag - det gør lykke )