/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Guitarundervisning (N.sj)
Fra : hjulmand81
Vist : 1390 gange
200 point
Dato : 05-07-07 08:28

Jeg kunne godt tænke mig at komme igang med noget guitarundervisning, men er lige rundet 26 så alle de kommunale tilbud er ligesom ikke tilgængelige længere.
Er der nogen som kender en mulig lærer i guitar (akkord, fingerspil) ca. omkring frederikssund, hornsherred eller evt. farum/birkerød?
Alternativt en god aftenskole som efter ferien vil udbyde guitar...
Der er jo masser af tilbud i kbh, men det er også en lang tur desværre *øv øv*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 20:42

http://www.musikaftenskolen.dk/

Du må lige vente lidt med efterårsprogrammet - men hold øje med det......