/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
messenger ændrer skæmen
Fra : hadago
Vist : 319 gange
280 point
Dato : 04-07-07 21:45

Hej. Når jeg åbner min messenger,bliver skærmen sort for derefter at vende tilbage med en farveopløsning på 8 bit. Jeg kan jo så selvfølgelig bare ændre til 32 bit,hvorefter der bliver sortskærm igen og så normal. Jeg har selvfølgeligafinstalleret og geninstalleret messenger.
Det er altså ret irriterende, og jeg har spurgt højt og lavt, men ingen har kunnet give mig en forklaring. Er det mit grafikkort, det er galt med? Det skulle vel ellers være i orden, for min pc er kun et halvt år gammel

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-07-07 01:25

Du skriver ikke hvilken grafikkort du har, måske kan en opdatering hjælpe, klik på linket for at hente en gratis update checker, den viser om der er opdateringer til dine programmer også grafik driveren: http://www.filehippo.com/updatechecker/ klik på den grønne pil for at hente opdateringer, når den har checket din computer

Kommentar
Fra : hadago

Dato : 05-07-07 14:46

Tak for dit forslag.
jeg er ikke sikker på, at jeg tør gøre det - jeg tror ikke, at den checker ikke det, jeg har brug for og generelt bryder jeg mig ikke om at give et program adgang til min computer på den måde.

jeg har jo ingen kontrol over, hvad programmet laver.

Jeg ville gerne have svar fra en, der har været ude for det samme problem med messenger og fundet en løsning, men tak alligevel.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-07-07 14:59

Citat
og generelt bryder jeg mig ikke om at give et program adgang til min computer på den måde

Tja - så er der jo ikke mange muligheder tilbage....

Vi kan jo ikke her se hvad der rører sig på din komputer

Hvis ikke du ved scanninger får nogen fejl er det jo rent gætteværk...

Sæt maskinen til at gendanne til et tidspunkt hvor det virkede

Kommentar
Fra : hadago

Dato : 09-07-07 17:53

Hej igen
Så fik jeg løst mit problem med Messenger:

click Start, then Run, type "%programfiles%\MSN Messenger" and
click OK. Right click on msnmsgr, choose Properties and then click the Compatibility tab.
Make sure nothing is checked and then click OK.

Problemet opstod måske, fordi jeg både har Windows 2000 og Windows XP installeret på min PC

Hvis der skulle være andre, der har det samme problem.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 18:06

hvor fik du den løsning fra ?????

godt det hjalp og du fandt problemet og hvor er det pænt at dig at melde tilbage

Kommentar
Fra : hadago

Dato : 09-07-07 18:20

min datter fik den fra et nørd-forum på "mingler". Vil du have en invitation dertil, så kan jeg sende dig en

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-07-07 18:32

herligt når problemet løses - så er det jo egentlig ligemeget hvor mingler.dk er nu ganske kendt