/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Minimums produkter
Fra : Peachez
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 04-07-07 11:39

Hejsa..
Det kan godt være, at det for nogen er et mærkelig spørgsmål, men jeg er altså træt af at lede. *G*

Hvor kan man købe produkter fra Minimum, det er vidst 3-stjerner der laver produkterne. Jeg har hørt bilka føre dem, men så langt gider jeg altså ikke og køre

På forhånd tak
Line

Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 04-07-07 12:27

Dem kan du både få i Føtex og Netto...
Det er selvfølgelig lidt begrænset udvalg i Netto

Kommentar
Fra : Pete_man

Dato : 04-07-07 14:13

ligeledes fakta

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 06-07-07 03:24

pas på med fejl på varerdeklarationerne!!!

Kommentar
Fra : fotowig

Dato : 30-07-07 20:23

Og prøv at sammenligne varedeklarationen med det billige produkt ved siden af. Ofte sparer du ikke noget som helst fedt. Det eneste der bliver slanket er din pengepung!

Kommentar
Fra : Peachez

Dato : 29-08-07 10:03

Mange tak alle sammen... Grunden til at jeg køber minimum, er fordi jeg spare en masse points ved deres produkter :) -Går hos Weight watchers :)
Det er åbenbart meget forskelligt, hvem der har minimum, de har det i hvert fald ikke i fakta i Aalborg eller Aabybro :S -Det sammen gælder føtex de har kun pålæg.. Men tak for jeres svar.. *S*