/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Body wrapping
Fra : lilleli
Vist : 1430 gange
100 point
Dato : 04-07-07 08:42

Hej - så lige program med pernille på kanel4 i går hvor det havde flad mave som emne - Her var der en der prøvede med body wrapping - og det så jo ret interessant ud. Jeg har ikke som sådan behov for at slanke mig - men nærmere at blive strammet lidt op - så er der nogen der har prøvet det og kan give mig nogle inputs????

TAK

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 04-07-07 09:38

Mange fiduser indenfor den branche. Jeg ville se dokumenteret videnskabelig undersøgelse før jeg gav penge ud til det. Det må være nemt at lave en sådan undersøgelse, så hvis det kan dokumenteres, så er det dokumenteret. Og lad dig ikke nøje med pseudovidenskabelige undersøgelser præsenteret for dig af en der har en økonomisk interesse i at du tror på det.

Kommentar
Fra : lise30

Dato : 29-07-07 11:00

Hejsa

Jeg har ladedt mig friste af dette på et tidspunkt - og må sige jeg følte mig en smule snydt. Det havde ingen effekt på mig - penge ud af vinduet.
Har til gengæld fået 10 elektro behandlinger for at blive strammet op - det virkede til gengæld. Det kræver selvfølgelig at man lever sundt og hvis man samtidig dyrker motion bliver resultatet det bedste.
Jeg kunne efterfølgende hoppe i et par jeans der sad lige stramt nok før og mine lange støvler kunne lynes helt.
Det skal dog lige siges, at hvis man efter endt behandling stopper med motion og begynder at leve usundt og spise for meget - ja så er det jo klart at det er penge ud af vinduet.
Men fanger det din interesse så brug lidt tid på at ringe rundt - det er vigtig at finde en der har rutine i dette da det er vigtigt for det endelige resultat.

Kommentar
Fra : lilleli

Dato : 14-08-07 13:22

Hej ... sorry men har været på ferie i to uger... kom lige hjem søndag...
Lise er det det her bailine du har prøvet eller????? For det er vel også en slags elektrobehandlinger???
Jeg vil meget gerne i gang med noget og ja - det er klart at man skal leve sundt mv... for ellers er det jo omsonst hvad man giver penge ud til - så vil intet lykkes...

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 14-08-07 13:52

Min kone og jeg er begge for kraftige. Hun tog for et par år siden en serie behandlinger (10-15??) hos Bayline (kombineret med en kostomlægning) og havde bestemt opfatelsen af, at det hjalp. Ændringen i hendes kost smittede selvf. også af på mig. Jeg tabte 1 kg mere end hende! Men 'muskel-opstramning'? Ja, osse det er jo kun en påstand, men min kone tror på det. Jeg gør ikke.

Jeg føler mig fristet til at gentage: Effekten er nem at eftervise videnskabeligt. Virker det, så er der også en ærlig undersøgelse der påviser det. Er der kun pseudovidenskabelige undersøgelser foretaget af en der har interesse i resultatet, så gir jeg ikke 5 flade ører for det.

Kommentar
Fra : enligmorherlev

Dato : 26-09-07 22:11

Jeg har også været hoppet på den trend................ Når man vejer en smule for meget - ja så er man nogle gange desperat for at forsøge alt.

Jeg fik et par behandlinger hos Bayline her i min hjemby. Fik mig virkelig til, at føle mig som en rullepølse - fik mine grinemuskler aktiveret da jeg kom hjem - ved tanken om hvordan jeg så ud liggende der.

Havde dog ikke den videre store effekt.

Skal siges, at jeg også er allergiker - og jeg faktisk fik eksem på grund af den vakuminpakning der foregik.

Kan ik anbefales til dem som lider af atopisk eksem.