/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
fødselsdag
Fra : sisse123
Vist : 638 gange
50 point
Dato : 03-07-07 22:56

Hej min mor fylder 50 og jeg vil gerne lave en sjov sang...

nogle forslag til sjove sange ??

også dem der med hvor man giver pakker inde i sangen de er sjove men kan ikke finde noget på nettet.

den må¨gerne være virkelig sjovt måske også noegt med udklædning er åben for ALLE forslag..

mvh. Helene

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-07-07 07:57
Kommentar
Fra : Balcanard

Dato : 04-07-07 12:50

Der er jo f.eks. en sang med balloner http://peecee.dk/?id=56158
Skær eller klip og indsæt, så farvede balloner ligner figurens tunge

Kommentar
Fra : Ysseven

Dato : 04-07-07 19:49
Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 06-07-07 00:49

noget med at lave en sang om hendes liv... eks. hvis hun har svømmet meget så skal det være et vers af sangen og så kan der komme en nr. pige dreng med en bade hætte nogen svømmefødder eller hva man nu finder på... ;0)