/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
flash download side
Fra : webmusta_1
Vist : 542 gange
100 point
Dato : 03-07-07 17:27

hej jeg er ved at lave en flash side til en ven som laver musik der for ville jeg gerne lave en download side som er laver i xml for at gør det nemmer at tilføje ny sange istedt for at lave hele swf filen om. håber at der er nogne der kan hjelpe

Kommentar
Fra : disken

Dato : 03-07-07 20:52

Prøv at søg på JUKE BOX flash / player

Men ALT skal opdateres-
hvis du laver EN LAAAAAAAAAAANG FIL

Og du skal KUN oploade en fil af gangen.

Hvad du eller´s normalt sKulle gøre,
men om du så vil have en JUKE_BOX
eller bare et link, til hver fil er op til dig.

HVis du har lavet det hele i EN LANG fil

Ingen der orker at køre igennem.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 03-07-07 23:55

Du kan evt prøve denne, hvor du bare loader playeren ind i din eksisterende Flash og
retter xml-filen til dine musiknumre.

http://www.premiumbeat.com/flash_resources/free_flash_music_player/multiple_tracks_mp3_player.php

//bentjuul

Kommentar
Fra : disken