/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ny adresse til Windows Live me
Fra : sonjor
Vist : 406 gange
100 point
Dato : 03-07-07 16:22

Hej

Jeg skifter e-mailadresse (udbyder) snart. Kan jeg ændre min konto(passport) eller skal den slettes og så oprettes på ny?

Hilsen Sonja

Accepteret svar
Fra : stl_s

Modtaget 110 point
Dato : 03-07-07 16:25

Din konto og passport ligger hos Microsoft, så du behøver ikke at gøre noget.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 16:27

Den emailadresse du har hos din gamle udbyder, bliver selvfølgelig slettet. Alle dine hotmailadresser bliver der ikke ændret ved.

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 03-07-07 16:28

Tak for svaret stl_s.

Det var dejligt, at det ikke betyder noget, at jeg fremover ikke har den email-adresse, som kontoen er registreret med

Hilsen Sonja

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 03-07-07 16:52

Øhh, jeg håber ikke vi har misforstået hinanden .

Du behøver ikke at udskifte den emailadresse, du oprettede din hotmail med. Den har nemlig ikke noget med din udbyder at gøre.

Men den emailadresse du fik hos din udbyder bliver slettet, og så får du en ny, hos din nye udbyder.

Håber det er tydeligt nok