/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Jaaaaaaaaa.....!!!!!!!
Fra : taliskoko
Vist : 583 gange
10 point
Dato : 03-07-07 11:11

Så kom kortet i hus her forleden.

Der står ingen MC i carporten endnu, men lånte en kammerats kawasaki, og kørte Nordsjælland og øvre del af Kbh.´s snoede veje tynde lørdag og søndag. Da konen stod nærmeste hovedrystende og opgivende da jeg kom hjem søndag efter 4 timer på vejen søndag kunne jeg kun sige
"Du aner ikke hvad du går glip af"!!! Men hun har dog indvilligt i en tur bagpå.

Nu må jeg desværre låne mig frem, men så skal tiden frem til TILDIGT forår og bruges på at finde maskinen. Jeg tror det ender med Suzuki GSX750F eller Triumph TT600.

Kommentar
Fra : pewpewlaz0rz

Dato : 03-07-07 11:17

Tillykke med maskinen

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 20 point
Dato : 03-07-07 11:34

med kortet

God kammerat du har......mange tør ikke låne maskinen ud.....og så til en nybegynder

Suzuki GSX750F er en fin maskine....sådan en havde min søn for nogen år siden

mvh dova

Kommentar
Fra : castin

Dato : 03-07-07 11:47

Det er bare frem med spare-slanterne - det er SÅ fedt på MC

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 03-07-07 15:06

Ja dova, det er sku´i orden han lader mig låne cyklen. Jeg må jo virke rolig og seriøs...

Men jeg får jo heller intet ud af at hamre afsted her den første tid. Der skal optjenes rutine. Og alene de timer jeg kørte her i weekenden kunne jeg da mærke hvordan jeg til sidst skar svingene anderledes og med højere hastighed end tidligere. Uden det gør mig til racekøre. Men det er bare kanon...

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 03-07-07 20:05

En Ducati er en lækker cykel :P

Kommentar
Fra : Daxxa

Dato : 03-07-07 20:05

ST 3'eren :P

Godkendelse af svar
Fra : taliskoko

Dato : 10-07-07 11:19

Tak for svaret dova.